۰
plusresetminus
نگاهی به مباحث انتخاباتی پیش‌ رو؛

بادامچیان: روحانی می‌داند مجلس به اصلاح‌طلبان برسد، از وی عبور می‌کنند/ دولت دقت کند آبرویش فدا نشود

تاریخ انتشارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۳
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: اکثر استانداران و فرمانداران اصلاح‌طلبند و بیم ورودشان به انتخابات می‌رود، دولت دقت کند آبرویش فدا نشود
بادامچیان
بادامچیان
به گزارش "حافظ نیوز"، اسدالله بادامچیان در خصوص موضوع وحدت اصولگرایان اظهار داشت: در پروسه وحدت اصولگرایان ما و سایر گروه های اصولگرایی ارتباطمان را با یکدیگر داریم و جلسات ما با دو تشکل پایداری و همچنین ایثارگران ادامه داد و با همه گروه‌های اصولگرا در حال صحبت هستند.

وی افزود: امیدواریم به زودی هم شورای هماهنگی اصولگرایان ان شاء الله تشکیل شود و شعار "اصولگرایان یک فهرست و یک صدا"  با محوریت روحانیت  و در خط ولایت این انشاء‌الله تحقق یابد، خوشبختانه حرکات اصولگرایان خوب است و امیدوار هم هستیم.

بادامچیان با بیان اینکه وحدت همیشه راهگشای پیروزی‌ها و موفقیت‌ها خواهد بود گفت: همه به صحت این امر واقف هستند و می‌دانند رمز پیروزی در وحدت است؛ گاهی چند نفر در یک صحنه‌ای هستند که همه در خط ولایت و مملکت اما با سلیقه‌های مختلف هستند، حالا هر کدام که رأی آوردند و انتخاب مال مردم است.

وی افزود: بعضی اوقات اختلاف بین ارزش‌گرایان موجب می‌شود که عناصری که با ارزش‌ها فاصله دارند رأی ‌آورند و اینجاست که این ارزش‌گرایان یا اصولگرایان باید با همدیگر متحد شوند و نگذارند به فرموده امام (ره) انقلاب به دست نا اهلان و نا محرمان بیفتد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه  با تأکید بر اینکه مجلس و نمایندگان مجلس جایگاه ویژه‌ای دارند ادامه داد: رفتن به مجلس ساده نیست و باید مشخص شود چه کسی می‌تواند وارد شود و اداره کند، همه عزیزانی که به ارزش‌ها و اصول به خط ولایت و خط رهبری و خط امام اعتقاد دارند انشاء‌الله همه با هم جمع شوند و مصلحت جهان اسلامی و نظام اسلامی را در نظر بگیرند و با هم وحدت کنند به اندازه‌ای که نیاز هست هر کس دیگری را بر خود مقدم بدارد.

بادامچیان رسیدن به وحدت را مستلزم دارا بودن سازکار های مختلفی دانست و گفت: طبعاً وحدت، ساز و کارهای گوناگون می‌خواهد که آنها را هم لازم داریم و باید به همه آنها عمل کنیم.

وی در خصوص بحث هایی حول آقای لاریجانی مبنی بر حمایت برخی اصلاح طلبان از وی گفت: حتماً آقای دکتر لاریجانی جزء اصولگرایان است و این روشن است و فراکسیون هم که ایشان در آن حضور دارد رهروان ولایت است اما اینکه مشیشان چیست باید مشخص کنند.

بادامچیان حضور لاریجانی را در میان اصلاح طلبان بعید دانست و تأکید کرد: الآن وضع به گونه‌ای است که آقای عارف می‌گوید من با اصلاح طلبان ستم اصلاح طلبان من را نامزدم می‌کنند، حالاکه ایشان این حرف را می‌زند از دکتر لاریجانی که از عقلای این مملکت است انتظار داریم بیاید برود با اصلاح طلبان پیوند بخورد؟ حضور لاریجانی در میان اصلاح طلبان ، منجر به از بین رفتن اعتبار ایشان می‌شود  و این اتنفاق خیلی بعید است.

وی با تأکید بر اینکه دولت حق شرکت در انتخابات را ندارد گفت: حضور دولت به هر نحوی در انتخابات به معنای دخالت قوه مجریه در قوه مقننه است، چنین چیزی را قانون و شورای نگهبان جلویش را می‌گیرد و قوه قضائیه وارد عمل می‌شود.

بادامچبان تصریح کرد: دولت در انتخابات باید بی طرف باشد و بی طرفانه انتخابات را اداره کند و رأی ملت سالم خوانده شود و رسیدگی شود و باند بازی نشود، متأسفانه الآن که اکثر استاندارها و فرماندارها از جناح اصلاح طلب در دولت جناب آقای دکتر روحانی هستند این یک نگرانی ویژه در همه است که این افراد از پست‌های دولتی به نفع مقاصد جناحی‌شان استفاده نکنند، دولت و وزارت کشور مراقبت کنند چون اگر یک دانه‌اش انجام شود آبروی دولت می‌رود .

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه تشکیل مجلس دهم با حضور اکثریت اصلاح طلبان را خلاف میل بدنه دولت خواند و اظهار داشت: اصلاح طلبان که آقای روحانی را اصلاح طلب نمی‌دانند و ایشان را پل عبور خودشان می‌دانند و به همین علت اگر مجلس دستشان بیفتد زیر پای آقای روحانی را همه جارو می‌کنند، دولتی‌ها عقلایی عمل می‌کنند، ممکن است برای مذاکره با غرب به اینها میدان داده باشند اما اینکه مجلس را هم بدهند نه اینگونه نیست.

بادامچیان در پایان با یادآوری خاطره مجلس ششم و حضور اصلاح طلبان در آن دوره خاطرنشان کرد: در آن دوره شاهد بودیم که چه ضررهای به کشور رسید، آقای روحانی که من نمی‌گویم اصلاج طلب است ضمن اینکه من معتقدم وی آدمی است که خودش را جزء عقلا می‌داند حال این آدم‌های عقلا آیا مجلس را می‌دهند در اختیار اصلاح‌طلبان؟ یا اینکه با اصلاح طلبان وحدت کنند آنوقت خیلی بد می‌شود.

http://hafeznews.ir/images/docs/000012/n00012153-r-b-000.png
 
مرجع : نسیم
کد مطلب : ۱۲۲۵۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما