۰
plusresetminus
بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس:

مشکلات ایثارگران جدا از مشکلات کشور نیست

تاریخ انتشاردوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۷
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در سفر دور روزه خود به شیراز امروز دوشنبه ۴بهمن در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز، گفت : برای رفع مشکلات ایثار گران میز خدمت ایجاد شده است و باید بدانیم که مشکلات این عزیزان جدا از مشکلات کشور نیست .
مشکلات ایثارگران جدا از مشکلات کشور نیست
به گزارش حافظ خبر،  سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه برای رفع مشکلات ایثارگران میز خدمت ایجاد شده ، افزود : ایثارگرانی که به هر دلیلی نیاز به مراحعه به مرکز دارند می توانند از این میز خدمت استفاده کنند.
 
معاون رئیس جمهور ضمن بیان اینکه ملاقات مردمی، دیدار با خانواده شهدا ، زیارت قبور مطهر شهدا از برنامه های مختلف است، تاکید کرد: برنامه شهدایی 2 روزه در فارس دارم که ارتباط مستقیم با عزیزان ایثارگر خواهم داشت.
 
وی با اشاره به اینکه مشکلات جامعه ایثارگری جدای از مشکلات دیگر کشور نیست ، عنوان کرد : تورم، بیکاری، مشکل تامین و اجاره مسکن هم برای این قشر وجود دارد.
 
قاضی زاده هاشمی ضمن اینکه جنس مشکلات ایثارگران بیشتر مسائل مالی است ، بیان کرد : آنان به خاطر مشکلاتی که دارند به بنیاد و دولت فشار می آوردند تا ظرفیت هایی قانونی که تاکنون اجرا نشده به اجرا برسد و قسمت اعظم قانون ایثارگران اجرا نشده است.
 
قاضی زاده هاشمی با یادآوری این مطلب که 10 سال است از قانون ایثارگران روی زمین مانده است، افزود: طبیعتا مثل همه اقشار دیگر عزیزان انتظار دارند که قوانین اجرا شود و این طرف هم توانایی دولت و محدودیت مالی برای دولت وجود دارد و بنی این دو باید اشکال مختلف شکل گیرد.
 
وی با اشاره به سیاست های دولت سیزدهم ،اظهار کرد: سیاست دولت انقباض بودجه است ،اما در مورد ایثارگران توجه ویژه ای در بودجه شد.
 
قاضی زاده هاشمی با یاد آوری این مطلب که نزدیک به 10 سال بود که پاداش پایان خدمت سنوات ایثارگران روی زمین مانده بود ، عنوان کرد: بخشی از آن در بودجه سال جدید دیده شده و 40 هزار میلیارد تومان همین یک مورد است و امیدوارم سال آینده اتفاقات خوبی را شاهد باشیم.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۶۶۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما