۰
plusresetminus
بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس:

خانواده معظم شهدا گنجی برای انقلاب اسلامی

تاریخ انتشارسه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۳۱
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در منزل خانواده شهیدان «علی اکبر و علی اصغر امیری» و جانباز ۷۰ درصد «محمد صالح زارعی» در شهرستان فیروزآباد استان فارس از نزدیک با آنان دیدار و گفت‌وگو کرد.
خانواده معظم شهدا گنجی برای انقلاب اسلامی
به گزارش حافظ خبر، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در دیدار با خانواده شهیدان امیری گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا فرصت مطلوبی برای ما به شمار می‌رود و زیارت خانواده شهدا توفیق بزرگی است. تقدیم کردن 2 شهید توسط یک خانواده در یک روز توسط خانواده «امیری» نشان می‌دهد که جوهره پاکی در این خانواده وجود دارد که منجر به شهیدپروری شده است.
وی اضافه کرد: استفاده از محضر خانواده شهدا باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد و هر یک از این خانواده‌ها گنجی برای انقلاب اسلامی هستند که می‌توانند ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را به نسل جدید منتقل کنند.
در این دیدار خانواده شهیدان «علی اکبر و علی اصغر امیری» از حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استقبال کردند و به بیان خاطراتی از هر 2 شهید پرداختند.
شهیدان «علی اکبر و علی اصغر امیری»، ۴ دی‌ سال ۱۳۶۵ در عملیات «کربلای چهار» در منطقه شلمچه به فیض شهادت نائل آمدند و جانباز ۷۰ درصد «محمدصالح زارعی»، ۱۸ فروردین سال ۱۳۶۱ در منطقه فکه، ۲۵ بهمن سال ۱۳۶۴ در منطقه اروند رود، ۴ تیر ماه و ۲۳ دی ماه سال ۱۳۶۵ در منطقه فاو و شلمچه از نواحی مخ، مخچه، ران راست، زانوی چپ، شکم، بدن و صورت مجروح و به فیض جانبازی نائل شد.
 سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی همچنین در ادامه سفر دو روزه خود به استان فارس با حضور در گلزار مطهر شهدای شهرستان فیروزآباد به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۶۶۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما