۰
plusresetminus
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس

نمایشگاه های تخصصی فرصت مناسبی برای تامین نیازهای مختلف شهر و شهرداری است

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۳
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در دیدار با شهردار منطقه ده شیراز گفت: بسیاری از فعالیت های ما با برنامه ها و وظایف شهرداری هم پوشانی دارد ، بنابراین لازم است تعاملات و همکاری ها بیش از پیش شود.
نمایشگاه های تخصصی فرصت مناسبی برای تامین نیازهای مختلف شهر و شهرداری است
به گزارش حافظ خبر،  فرهادی گفت: رسالت نمایشگاه ها شناسایی  آخرین دستاوردها  و تولیدات برتر در حوزه های مختلف و معرفی این محصولات به بازار های داخلی و خارجی است . در همین راستا تقریباً هر هفته یک عنوان نمایشگاهی تخصصی برگزار خواهد شد .

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: برپایی یک نمایشگاه ،  موجب رونق کسب و کار محلی ، گردشگری و خدمات وابسته مثل هتل ها ، حمل و نقل ، رستوران ها  ، بازار و صنایع دستی ، و در نهایت شور و نشاط اجتماعی  می شود .

وی با بیان اینکه نمایشگاه ها فرصت خوبی برای تامین نیازهای شهرداری در حوزه شهرسازی ، زیبا سازی و فضای سبز و هم چنین ارایه بخشی از خدمات فرهنگی و اجتماعی است ، خواهان استفاده شهرداری از این فرصت شد .
فرهادی با اشاره به نقش و اهمیت صنعت نمایشگاه در اقتصاد و تجارت جهانی و سیاست های حمایتی دولت ها در کشورهای توسعه یافته، عنوان کرد: این صنعت ، بر ضرورت و نیاز به اقدامات حمایتی شهرداری در تامین و در اختیار قرار دادن  فضای تبلیغاتی لازم ، ارایه بعضی از خدمات شهری مورد نیاز به خصوص بهسازی و مرمت محیط نمایشگاه در قالب برنامه های حمایتی ، صدور مجوزهای لازم جهت توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز نمایشگاه ، خدمات ویژه حمل و نقل شهری و ریلی برای تردد راحت شهروندان به نمایشگاه ، کمک به جذب سرمایه گذاران مورد نیاز نمایشگاه و این موارد از جمله ضروریات لازم جهت دستیابی به توسعه استانی و ملی است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود:  تبلیغات درست و‌به موقع نمایشگاه های در حال برگزاری، حداقل انتظار از شهرداری شیراز است، باید نگاه شهرداری به نمایشگاه های بین المللی حمایتی باشد و انتظار می رود تا این مهم رخ دهد .

 فرهادی اضافه کرد: امروز کلان  شهر  شیراز در حوزه های زیرساختی مانند تالار بزرگ اجتماعات، محل های اقامتی و هتل ها ، فضاهای تفریحی و... با حالت مطلوب فاصله دارد ، اما شرکت نمایشگاه های بین المللی استان امکان و طرح های لازم را جهت رفع این کمبودها با حمایت و همکاری سایر دستگاه ها از جمله شهرداری را دارد  .

وی با بیان اینکه امسال سال تولید،  دانش بنیان ، اشتغال آفرین است، گفت: مجموعه نمایشگاه های بین المللی به طور مستقیم و غیر مستقیم می تواند در تحقق ابعاد مختلف شعار سال تاثیر گذار باشد .
کد مطلب : ۲۵۱۵۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما