۰
plusresetminus
مدیر عامل شرکت فروغ افکار و مجری نمایشگاه کیتکس:

برگزاری نمایشگاه کیتکس با هدف تحقق شعار سال

تاریخ انتشارشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۲
مراد پور در نشست خبر با اصحاب رسانه بیان کرد: نمایشگاه «کیتکس»، در راستای توجه به شعار سال و تکمیل زنجیره علم، فناوری به منظور تولید ثروت برپا می شود.
برگزاری نمایشگاه کیتکس با هدف تحقق شعار سال
به گزارش حافظ خبر، جواد مراد پور امروز در جمع خبرنگاران که در دانشکده مهندسی دانشگاه شیراز برگزار شد، گفت: دومین نمایشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات کیش با عنوان «کیتکس»،  در 6 محور نظیر هوش مصنوعی، شهر هوشمند، فناوری های مالی و رمز ارزها، بلاک چین، رسانه های دیجیتال و اینترنت اشیا برپا می شود.
مدیر عامل شرکت فروغ افکاراضافه کرد: این نمایشگاه از 19 تا 22 اردیبهشت از ساعت 17 تا 22 در مرکز دائمی نمایشگاه های بین المللی کیش برپا خواهد بودو نمایشگاه از ساعت 9 تا 13 سمینارها و همایش ها با محوریت نمایشگاه در سالن همایش پا برگزار می شود، که در این مدت رویداد مستند، تا ساعت 22 «رویداد آینده» پخش می شود.
مرادپور با اشاره به اینکه این نمایشگاه در راستای توجه به شعار سال و تکمیل زنجیره علم، فناوری به منظور تولید ثروت برپا می شود، افزود: دبیرخانه مرکزی این نمایشگاه در فارس و شیراز است و شرکت های زیادی از فارس هم در نمایشگاه حضور دارند اما یک دبیرخانه هم در تهران برای تسهیل روند، فعال خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه هیئت های تجاری از کشورهای سوریه، قطر، عمان و امارات متحده عربی در این نمایشگاه حاضر خواهند بود، اظهار کرد: این نمایشگاه در 14 هزار مترمربع 2 برابر دوره گذشته برپا می شود و در این دوره شرکت هایی حضور دارند که در دوره گذشته جای آنان خالی بود و رشد بیش از یکصد درصد را شاهد هستیم.
کد مطلب : ۲۵۲۴۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما