۰
plusresetminus
نمایشگاه های بین المللی فارس:

نمایشگاه فارس ویترین صنعت کشور

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۸
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت، چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع چوب، ماشین آلات و مواد اولیه و شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق در سایت نمایشگاهی فارس آغاز به کار کرد.
نمایشگاه فارس ویترین صنعت کشور
به گزارش حافظ خبر،  فرهادی افزود: صنعت؛ کلید واژه توسعه یافتگی و قدرت در تمام ابعاد و به ویژه اقتصاد است. حکومت، کشور و نظامی می تواند ادعای پیشرفت و مدرنیته را داشته باشد که در مقوله مهم و کلان صنعت پیشرو باشد.

او ادامه داد: در کشور ما وابستگی به در آمد نفتی همواره در طول تاریخ مانعی بزرگ برای توسعه یافتگی ایران از شاهراه صنعت بوده است اما همواره علی رغم همه ی فراز و فرودها دستیابی به رشد و توسعه صنعتی از چشم اندازهای اصلی کشور در عموم برنامه های کوتاه و بلند مدت بوده است.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: پیشرفت های حاصله  در بعضی از حوزه ها مثل صنعت دفاعی، هوا و فضا و... حاکی از استعداد و توانمندی دانشمندان ایرانی است که می تواند الگویی برای سایر حوزه های صنعت باشد.

 فرهادی ادامه داد: قطعا باید قبول کرد که کشورهایی در دنیا از حیث صنعت جلوتر از ما در حرکت هستند و به همین خاطر باید با تعامل و گفتگو و تبادل دانش و تجربه و  رقابت در یک فضای علمی و اقتصادی این عقب ماندگی را جبران کرد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس با بیان اینکه این عناوین نمایشگاهی در مساحت پانزده هزار متری سالن های حافظ، سرو، بهار و نرگس برپا می شود، گفت: نمایشگاه ها به عنوان پیشران اقتصاد کشور، ظرفیت و بستر مهمی هستند که می توانند فناوری های صنعتی و اقتصادی داخلی و خارجی را در کنار هم قرار دهند تا ضمن  معرفی برترین های هر حوزه، تلاش شود صنعت کشور به سمت شکوفایی و رونق رهنمون شود.

او ادامه داد: در این دوره نمایشگاهی حدود 95 تولیدکننده داخلی از استان های تهران،خراسان رضوی،اصفهان،آذربایجان شرقی،خوزستان،بوشهر،چهارمحال و بختیاری،اصفهان و البرز حضور دارند.


 فرهادی گفت: به همراه این عناوین نمایشگاهی، نخستین نمایشگاه تخصصی کیف،کفش، چرم و صنایع وابسته در سالن ملاصدرا برگزار می شود.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس ادامه داد: در این نمایشگاه نیز حدود 40 شرکت تولیدی این حوزه  از برندهای معروف کشور حضور دارند. 

او با بیان اینکه در کشور فقط هفت استان تولید کننده کفش و کیف چرم هستند و همگی در این نمایشگاه حضور دارند، افزود: شرکت کنندگان از استان های اذربایجان شرقی،تهران،اصفهان، همدان،قم،زنجان، اردبیل و فارس در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: این عناوین نمایشگاهی تا روز شنبه هفدهم دی ماه در سایت نمایشگاهی فارس برپاست و علاقه مندان می توانند از ساعت 16 تا 21 از این نمایشگاه ها بازدید کنند.
کد مطلب : ۲۶۷۹۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما