۰
plusresetminus
نمایشگاه های بین المللی فارس

برگزاری 74 عنوان نمایشگاهی در سال جاری

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۱
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: امسال تا پایان دی ماه ۷۴ عنوان نمایشگاهی با متراژ ۱۰۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع برگزار کرده ایم و این موفقیت را حاصل برنامه ریزی و نگاه و باور استفاده موثر از امکانات موجود و مدیریت منابع می دانیم.
عکاس: منیره خسروبیگ
عکاس: منیره خسروبیگ
به گزارش حافظ خبر، علی فرهادی، امروز ۱۲ بهمن در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت دهه مبارک فجر و با تبریک اعیاد ماه رجب گفت: اصحاب رسانه در عرصه اطلاع رسانی نقش کلیدی دارند و با قلم تمامی درد را به چشم جهانیان پدیدار می کنند و رسالت سنگینی بر دوش دارند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: مدیریت منابع نقش موثری در پیشبرد اهداف دارد و کشور ما دارای منابع مطلوبی است که باید به خوبی مورد مدیریت قرار بگیرند.
وی با اشاره به نقش موثر مدیریت در منابع اظهار کرد: ما از منابع فقط بهره برداری و مصرف می کنیم اما در سیستم مدیریتی برای حفظ و ارتقای منابع باید برنامه ریزی داشته باشیم و در شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس این امر مورد توجه ویژه قرار دارد.
فرهادی ادامه داد: مکانیزه کردن پارکینک شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس، راه اندازی رادیونمایشگاه به عنوان بهترین رادیونمایشگاه در کشور، ارتقای سیستم کنترل ورود و خروج به نمایشگاه ها به صورت الکترونیکی و حفظ شئونات مردم و ... را به انجام رسانده ایم.
وی ادامه داد: در صنعت نمایشگاهی معرفی عرصه تخصصی و دستاوردهای صنعتی و حمایت از تولید و رونق تجارت و بازاریابی داخلی و خارجی در اولویت ما قرار دارد و فضاسازیی کرده ایم که فعالان عرصه های مختلف بتوانند فرصت گفتگو و تبادل نظر داشته باشند و در این زمینه موفقیت های خوبی داشته ایم.
فرهادی تاکید کرد: در کنار مجریان بومی به مجریان استانی خودمان توجه کرده ایم و طی یک سال گذشته در فضای ایجاد شده شاهد رشد مجریان استانی خود بوده ایم.
وی اضافه کرد: در سال ۹۹ در این نمایشگاه ۲۳ عنوان نمایشگاهی برگزار شد و در سال ۱۴۰۰ علیرغم بحران کرونا 24عنوان نمایشگاه برگزار کردیم و رشد ۱۱۰ درصدی داشتیم.
فرهادی با اشاره به اقدامات سال ۱۴۰۱ هم گفت: امسال تا پایان دی ماه ۷۴ عنوان نمایشگاهی با متراژ ۱۰۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع برگزار کرده ایم و این موفقیت را حاصل برنامه ریزی و نگاه و باور استفاده موثر از امکانات موجود و مدیریت منابع می دانیم.
وی ادامه داد: تلاش کردیم برای مجریان نمایشگاهی و تولیدکنندگان فضای مطلوبی ایجاد کنیم و با ایجاد فضای رقابتی و توجه به شایسته سالاری شاهد رشد خوبی برای حضور در عناوین مختلف نمایشگاهی بودیم‌.
مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی فارس تاکید کرد: برخی نمایشگاه ها عمومی است و در همه جای کشور مخاطب دارد اما نمایشگاه های صنعتی در برخی مناطق بازخورد بیشتری دارد و در ۶ ماهه دوم امسال هر هفته یک عنوان نمایشگاهی برگزار کرده ایم.
فرهادی افزود: در حوزه نمایشگاهی پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد رشد چشمگیری هستیم و این صنعت در رشد اقتصادی و بین الملل نقش موثری دارد.
وی اضافه کرد: برای ایجاد سایت های نمایشگاهی در هر استان یک سایت اختصاص داده می شود اما برخی استان ها ظرفیت برخورداری از سایت های بیشتری دارند که در صنعت نمایشگاهی باید دیده شود.
فرهادی با تاکید بر لزوم توجه به تجارت خارجی هم عنوان کرد: باید در بازارهای جهانی با تولید دارای ویژگی های جهانی خود را مطرح کنیم و در نمایشگاه ها سعی می شود محصولات خود را به شرط برخورداری از استاندارد و کیفیت عرضه کنیم.
وی با اشاره لزوم توجه به پیشرفت اقتصادی کشور در صنعت نمایشگاهی اظهار کرد: هدف ما باید توجه به تحقق اهداف کلان اقتصادی در سطح کشور باشد و بتوانیم کشور را به جایگاه مطلوب خود برسانیم
فرهادی اعلام کرد: در برگزاری نمایشگاه پزشکی و دانش بنیان که در نمایشگاه بین المللی فارس برگزار شد شاهد انعقاد تفاهم های مطلوبی بوده ایم که قابل توجه بوده است.
وی افزود: نمایشگاه ها علاوه بر حوزه اقتصادی در حوزه اجتماعی و فرهنگی هم اثرگذار است و نمایشگاه های گل و گیاه، طلا و جواهر، مبلمان و .‌‌.. مورد استقبال فراوان مردم قرار گرفت و در ایجاد نشاط اجتماعی و امیدآفرینی نقش موثری داشت.
فرهادی تصریح کرد: یکی از بهترین های نمایشگاه، فرصت ایجاد جذب سرمایه گذار و حضور دانش بنیان هاست و بر ایجاد ارتباط دانش بنیان ها با صنعتگران در نمایشگاه بین المللی فارس تاکید داریم.
وی اعلام کرد: برای میلاد امام علی (ع) یک جشن عمومی در شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس برگزار خواهیم کرد.
فرهادی با اشاره به حمایت معنوی از نمایشگاه های بین المللی فارس عنوان کرد: استاندار فارس و معاونین وی در این زمینه نقش موثری ایفا کرده اند و حضور آنها در برگزاری عناوین نمایشگاهی برای شرکت کنندگان در این نمایشگاه ها بسیار دلگرم کننده است و با قول مساعد شهردار شیراز برای تردد مردم به محل دایمی نمایشگاه های بین المللی فارس، شاهد اقدامات خوبی در حوزه حمل و نقل مردم به نمایشگاه خواهیم بود و سال گذشته برای تامین آب مورد نیاز فضای سبز نمایشگاه بین المللی فارس مشکل داشتیم که این مشکل با مساعدت شهرداری شیراز رفع شود.
وی همچنین گفت: جشن میلاد امام علی ساعت ۱۸ روز جمعه با همکاری سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) و شهرداری منطقه در محل نمایشگاه های بین المللی فارس برگزار خواهد شد و یک ویژه جشن به صورت تئاتر خیابانی هم برای بازدیدکنندگان در محوطه نمایشگاه در قالب سرودخوانی و ..‌‌.‌در نظر گرفته شده است.
کد مطلب : ۲۶۹۲۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما