۰
plusresetminus
نمایشگاه های بین المللی فارس:

برگزاری نمایشگاه های تخصصی معدن، صنایع معدنی و انبوه سازی مسکن در شیراز

تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۰
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: نهمین نمایشگاه تخصصی معدن و صنایع معدنی، تجهیزات و ماشین آلات وابسته و نهمین نمایشگاه تخصصی سنگ های تزیینی، تجهیزات و ماشین آلات وابسته، هشتمین نمایشگاه تخصصی انبوه سازی  به همراه دهمین نمایشگاه تخصصی صنعت پلاستیک، رنگ، چسب و ماشین آلات وابسته از امروز در سایت نمایشگاهی فارس آغاز به کار کرد.
برگزاری نمایشگاه های تخصصی معدن، صنایع معدنی و انبوه سازی مسکن در شیراز
به گزارش حافظ خبر، نهاوندی افزود: بیش از 87 شرکت کننده از استان های فارس، تهران،خراسان رضوی،اصفهان،البرز،آذربایجان شرقی،یزد، خوزستان و مازندران در این نمایشگاه حضور دارند.
او با بیان اینکه این عناوین نمایشگاهی در مساحت هشت هزار متر مربعی سالن های حافظ، سرو و بهار برپا شده است،گفت:این نمایشگاه ها تا روز شنبه ششم اسفند ماه از ساعت 16 تا 21 پذیرای علاقه مندان خواهد بود.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: در حاشیه برگزاری نمایشگاه های معدن و صنایع معدنی،سنگ های تزیینی و نمایشگاه انبوه سازی مسکن؛ میز کشوری سنگ و کلاس آموزشی مرتبط با عنوان نمایشگاه ها با موضوعاتی همچون بررسی راهکارهای توسعه صادرات سنگ ایران با حضور مسولان، متخصصان و کارشناسان سراسر کشور برگزار می شود.
دکتر نهاوندی ادامه داد: در طول برگزاری این عناوین نمایشگاهی هیئت های تجاری از کشورهای تاجیکستان و افغانستان ضمن بازدید؛ مراودات و تعاملات اقتصادی هم با تولیدکنندگان حاضر خواهند داشت.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس بیان کرد: این عناوین نمایشگاهی به عنوان حوزه‌های تخصصی صنایع؛ مکمل یکدیگر و یکی از خلاقانه‌ترین صنایع رقابتی در جهان هستند که جایگاه و نقش غیر قابل انکاری در اقتصاد، تولید، اشتغال‌زایی، رشد تولید ناخالص ملی و کسب درآمدهای ارزی دارند و بنابراین فراهم کردن فضایی برای تبادل نظر فعالان این عرصه می‌تواند منجر به توسعه استان فارس شود.
او گقت: علاقه مندان می توانند پس از دریافت بلیط بازدید از وبگاه شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس به ادرس 
www.farsfair.ir
از این عناوین نمایشگاهی بازدید کنند.
کد مطلب : ۲۷۰۱۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما