۰
plusresetminus
استاندار فارس:

استفاده از ظرفیت بزرگ فرهنگیان در همه عرصه ها

تاریخ انتشاريکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۹
ایمانیه گفت: می بایست از ظرفیت عظیم و با ارزش فرهنگیان استان، در حوزه های مختلف بهره برد.
استفاده از ظرفیت بزرگ فرهنگیان در همه عرصه ها
به گزارش حافظ خبر، محمدهادی ایمانیه همزمان با ایام میلاد سرداران کربلا، در دیدار با برخی از فرهنگیان استان و هم‌اندیشی با ایشان، ضمن تبریک اعیاد پر خیر و برکت ماه شعبان، گفت: عالم محضر خداست و خداوند ناظر به اعمال، رفتار و گفتار همه ماست؛ امیدواریم فعالیت ها و اقداماتی که انجام می شود برای رضای خداوند متعال باشد.
استاندار فارس با تاکید براینکه مسئولین وظیفه دارند از ظرفیت انسان های توانمند و با انگیزه در پیشبرد اهداف استفاده کنند، اظهار داشت: کمیته ای در سازمان آموزش و پرورش تشکیل شود و پس از بررسی صلاحیت افراد، نسبت به استفاده از ایشان در سِمت های اجرایی اقدام نماید.
دکتر ایمانیه با اشاره بر اینکه آموزش و پرورش استان، اولین دستگاه اجرایی از نظر تعداد نیروهای انسانی است، افزود: می بایست با استفاده از ظرفیت عظیم و با ارزش فرهنگیان استان، در حوزه های مختلف نظارتی بهره برد. معیشت، معدن، صنعت، فرهنگ و ‌... مواردی است که می توان با حضور فرهنگیان مورد رصد و ارزیابی قرار گیرد.
نماینده عالی دولت در فارس، ظرفیت فکری نیروهای آموزش و پرورش جهت ارائه پیشنهادات عملیاتی را یکی دیگر از پتانسیل های قابل توجه فرهنگیان استان عنوان کرد و اظهار داشت: کمیته ای تشکیل شود و ضمن بررسی و تحلیل مسائل موجود در شهر و استان، نسبت به ارائه راه حل های مناسب جهت رفع مشکلات موجود اقدام نماید‌؛ طبیعتا پیشنهادات و ارائه راه کارها حاصل چندین ساعت تفکر و هم فکری است.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۰۲۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما