۰
plusresetminus
استاندار فارس:

ارتباط مدیران با مردم بدون واسطه

تاریخ انتشارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۵
محمدهادی ایمانیه در حاشیه پنجمین میز خدمت ویژه جوانان و دانشجویان در شیراز گ، میزهای خدمت در راستای فرمایش حضرت امیرالمومنین (علیه السلام) خطاب به مالک اشتر عنوان کرد و گفت: این وظیفه همه حاکمان اسلامی در هر رده‌ و جایگاهی است که با عموم مردم ارتباط مستقیم و بی واسطه داشته باشند.
ارتباط مدیران با مردم بدون واسطه
به گزارش حافظ خبر، محمدهادی ایمانیه روز جمعه در حاشیه برگزاری پنجمین میز خدمت ویژه جوانان و دانشجویان که در دانشگاه علمی و کاربردی شیراز برگزار شد، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی، ارتباط بی واسطه و مستقیم با مردم را به عنوان یک امر ضروری در دستور کار خود قرار دهند.
استاندار فارس برگزاری میزهای خدمت را در راستای فرمایش امیرالمومنین (ع) خطاب به مالک اشتر عنوان کرد و گفت: این وظیفه همه حاکمان اسلامی در هر رده‌ و جایگاهی است که با عموم مردم ارتباط مستقیم و بی واسطه داشته باشند. ایمانیه بر تلاش مسولان برای حل مشکلات اشاره کرد و گفت: قطعا مسئولان، جلسات اداری متعدد و متنوعی دارند اما ضرورت دارد که در هر ماه، زمانی را نیز به برگزاری دیدارها و تماس های مستقیم و بی واسطه با مردم اختصاص دهند.
نماینده عالی دولت در استان فارس گفت:خود را موظف می دانم بصورت مستمر با مردم ارتباط داشته باشم و پای سخنان و مطالب آنان بنشینم؛ لذا بعضا از طریق سامانه ارتباطات مردمی دولت (سامد) استانداری، برپایی میز خدمت در مساجد و همچنین حضور در میزخدمت استانداری فارس پای سخنان عیال الله می نشینم.
 ایمانیه با بیان اینکه، برخی میزهای خدمت از جمله میز خدمت امروز که ویژه جوانان و دانشجویان است، عمدتاً در مراکز دانشگاهی برگزار می شود، افزود: اداره‌کل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری مسئول برگزاری میزهای خدمت و پیگیری مواردی است که در این دیدارها و ملاقات ها در خصوص آنها دستوراتی صادر می شود؛ اگر مراجعان در پیگیری کار خود با مانع برخورد کردند با مراجعه به اداره بازرسی مشکل خود را پیگیری کنند.
وی ادامه داد: افرادی هم که تقاضای ملاقات دارند نیز باید از طریق این اداره اقدام کنند.
لازم به ذکر است که در این دیدار مسائل، مشکلات و خواسته‌های ٣٠ نفر از جوانان و دانشجویان استان بررسی و دستوراتی از سوی استاندار فارس صادر شد. عمده مسایل و مشکلات مطرح شده نیز مربوط به اشتغال پس از پایان تحصیلات دانشگاهی، مسایل مرتبط با تسهیل روند ازدواج از جمله اشتغال، خانه و همچنین نقل و انتقال دانشجویی بود.
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۳۸۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما