۰
plusresetminus
مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس:

ترسیم و تبیین و اولویت های اقتصادی در کارگروه اقدام مشترک

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۶
مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با اشاره به ترسیم و تبیین برنامه ها و اولویت های اقتصادی در کارگروه اقدام مشترک تاکید کرد: در این طرح شهریه مدارس غیر انتفاعی، سرویس و پوشاک مدارس بصورت ویژه مورد پایش و نظارت قرار خواهد گرفت .
ترسیم و تبیین و اولویت های اقتصادی در کارگروه اقدام مشترک
به گزارش حافظ خبر،  مرتضی شریفی در کارگروه اقدام مشترک با اشاره به ابلاغ بخشنامه حوزه اقتصادی و ترسیم و تبیین شیوه نامه وزارت کشور در زمینه برنامه ها و اولویت های سال تحصیلی جدید در حوزه اقتصادی، افزود: اولویت ها شامل نظارت بر سرویس و پوشاک مدارس و شهریه مدارس غیر انتفاعی بود . همچنین نظارت بر قیمت نوشت افزار در ایام نزدیک به سال تحصیلی جدید باید زیر ذره بین نظارت و کنترل نهادهای مرتبط قرار گیرد.
وی اضافه کرد: پیرو دستورکار اول کارگروه اقدام مشترک مدیرکل و معاونین اداره کل آموزش و پرورش به تبیین گزارش اقدامات اجرایی خود پرداختند و مقرر شد با توجه به اهمیت موضوع در ایام آغاز مدارس در زمان پیش رو با محوریت فرمانداری شیراز کمیته ویژه ای راه اندازی شود و موضوعات مترتب بر آن را رصد و پایش کنند و به صورت هفتگی گزارش مبسوط به استاندار فارس ارایه دهد.

شریفی ابراز داشت: مقرر شد با اطلاع رسانی و تبیین موضوع برای فرمانداری شیراز طی یک هفته جاری جلسات به ریاست فرماندار شیراز و با حضور دستگاههای مرتبط، ماحصل بررسی های کارشناسی مصوبات به شهرستان های استان نیز تعمیم داده شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مواجه با هرگونه تخلف صنفی و خدماتی شکایات و گزارش های خود را به سامانه 124 اطلاع دهند و پس از دریافت شماره پیگیری و ثبت شکایت توسط ستاد خبری، در هر مرحله می توانند ضمن تماس با تلفن 124 وضعیت شکایت خود را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری کنند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۶۲۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما