۰
plusresetminus
در نامه بیش از پنجاه نماینده مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهور عنوان شد:

این اندوه بزرگ را باید کجا برد که استاندار فارس به جای استقبال از شهدا، مخالفت خود را با ورود اجساد مطهر آنها به سومین حرم اهل بیت (ع) اعلام می دارد؟

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۰
بیش از پنجاه نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رئیس جمهور، نسبت به مخالفت استاندار فارس با تشییع شهدای گمنام در سطح استان فارس واکنش نشان دادند.
به گزارش "حافظ نیوز" سید حسین ذوالانوار نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رئیس جمهور که به امضای بیش از پنجاه نماینده مجلس شورای اسلامی رسید، نسبت به مخالفت استاندار فارس با تشییع شهدای گمنام در سطح استان فارس واکنش نشان داد. متن این نامه به شرح زیر است:
 
رئیس جمهور محترم جناب آقای دکتر روحانی
با سلام
برقراری نظام جمهوری اسلامی و ریاست جنابعالی و همه ما و مسئولین محترم مرهون خون مقدس شهدای عزیز و جانبازی ایثارگران است.
عزت و امنیت و اقتدار این ملت و بیدار شدن ملل مسلمان در عراق و سوریه و لبنان و فلسطین و یمن در رویارویی با استکبار جهانی مدیون همین شهداست.
ما فوق همه خوبی ها و مقامات، تقرب و عزتمندی و محبوبیت شهدا نزد خداوند جل و علاست و آنها مظهر وحدت ملت و مایه خیر و برکت بوده و تنزل تشییع آنها به موضوع انتخابات بسیار سخیف و موهن است.
جناب آقای رئیس جمهور این غم و اندوه بزرگ را باید به کجا برد که استاندار شما در فارس به جای استقبال از شهدای بزرگوار، مخالفت خود را با ورود اجساد مجروح و مطهر شهدا به شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) مکتوب اعلام می دارد.
مردم بصیر و فهیم شیراز و فارس و ایران، وظیفه خود در استقبال از این کاروان نورانی شهدای الهی را بهتر از هر کس می دانند و بدون اعتنا به اظهارات بی مایه و تنگ نظرانه بدان عمل خواهند کرد.
نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی

 
 
کد مطلب : ۱۲۷۸۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما