۰
plusresetminus
گزارش تصویری/

راهپیمایی «جمعه درخواست توقف مسیر بی نفع و پرضرر» در شیراز

تاریخ انتشارشنبه ۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۳۲
جمعی از مردم فهیم و انقلابی شیراز امروز بعد از برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه در راهپیمایی بزرگ "جمعه درخواست توقف مسیر بی نفع و پرضرر" شرکت کردند.
به گزارش "حافظ نیوز" جمعی از مردم فهیم و انقلابی شیراز امروز بعد از برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه در راهپیمایی بزرگ "جمعه درخواست توقف مسیر بی نفع و پرضرر" شرکت کردند.
راهپیمایان شیرازی که با فراخوان جبهه مردمی دفاع از عزت ملی حاضر شده بودند، خواستار آن شدند که شجاعان تیم مذاکره کننده از طریق درنظر گرفتن خطوط قرمز به توافق خوب و عزتمندانه دست یابند.
نماز گزاران با سر دادن شعارهایی مانند"نه سازش ، نه تسلیم، نبرد با آمریکا" ؛ "نه سازش، نه تسلیم، یار ولایت هستیم" ؛ "مرگ بر آمریکا"  و در دست داشتن پلاکاردهایی که حاوی شعارهایی از قبیل :" مسئولین غیور قطعا با پرس و جو از شخصیت های ایران مخالفت خواهند کرد" ، "مسئولین غیور قطعا برحفظ تشکیلات غیرقابل دسترس برای دشمن مانند فردو پایبند خواهند بود" ، "مسئولین شجاع قطعا محدودیت های بلند مدت 10 و 12 ساله را نخواهند پذیرفت" ، هیئت مذاکره کننده ایرانی، غیرو شجاع و متدین هستند و قطعا از خطوط قرمز رهبری عبور نخواهند کرد" پیام خود را به تیم مذاکره کننده ایرانی و طرف های غربی رساندند.

 
کد مطلب : ۷۸۸۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما