۰
plusresetminus
همایش ملی «سومین حرم اهل بیت(ع)»؛ 1-

آیت‌الله دستغیب: امین ولایت بودن از مهم‌ترین فضایل خاندان اهل بیت است/ افراد بصیر تحت ولایت رهبری هستند

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۱
نماینده مردم فارس در خبرگان رهبری گفت: انسان‌های بصیر تحت ولایت خاندان نبوت و فقیه جامع‌الشرایط که در حال حاضر مقام معظم رهبری هستند، قرار دارند.
آیت الله علی اصغر دستغیب
آیت الله علی اصغر دستغیب
به گزارش "حافظ نیوز"، آیت‌الله سیدعلی‌ اصغر دستغیب در افتتاحیه همایش ملی «سومین حرم اهل بیت(ع)» در حرم حضرت شاهچراغ(ع) با بیان اینکه مقام معظم رهبری سال‌ها قبل نسبت به این خطه عنایت ویژه داشته‌اند، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بر لزوم عنایت ویژه به مضجع شریف احمدبن موسی(ع) تأکید کرده و فرمودند که اینجا قبله امید و آرامش برای دوستداران و ارادتمدان خاندان نبوت است که این بیان بسیار متینی است.

نماینده مردم فارس در خبرگان رهبری با برشمردن مناقب حضرت احمدبن موسی(ع) که مورد عنایت ویژه پدر بزرگوارشان حضرت امام موسی کاظم(ع) بوده است، به جایگاه امین ولایت آن حضرت اشاره و بیان کرد: آن حضرت پیشوای حرکت عظیم حمایت از مقام ولایت است.

تولیت آستان احمدی و محمدی(ع) تصریح کرد: امین ولایت بودن یکی از مهم‌ترین فضایل خاندان اهل بیت(ع) و به ویژه حضرت احمدبن موسی(ع) است و آن حضرت زعامت کاروانی که از مدینه به سمت طوس حرکت می‌کرده، عهده‌ دار بودند؛ هرچند این حرکت منتهی به شهادت
دل‌های دشمنان مملو از دشمنی به صراط ولایت است
ایشان شد اما باعث آشکار شدن چهره نفاق دشمنان اسلام شد.

آیت‌الله دستغیب با بیان اینکه دل‌های دشمنان مملو از عداوت و دشمنی نسبت به صراط مستقیم ولایت است، گفت: سخنرانی مقام معظم رهبری در مجمع جهانی اهل بیت(ع) نشان همین واقعیت کینه و عداوت دشمنان است که اگر استکبار و در رأس آن آمریکا از خود یک چهره ملایم و مساعد نشان ‌دهد و متأسفانه موجب فریب می‌شود، هوشیاری لازم را می‌طلبد.

وی خاطرنشان کرد: انسان‌های بصیر تحت ولایت خاندان نبوت و فقیه جامع‌الشرایط که در حال حاضر مقام معظم رهبری هستند، قرار دارند.

تولیت آستان احمدی و محمدی(ع) با بیان اینکه قبل از انقلاب، تلاش می‌کردند تا شیراز را تبدیل به کانون فساد و تباهی کنند، گفت: شیراز و فارس در حقیقت برخلاف اصل و جایگاهی که داشته اینگونه در یک مقطع تاریخی مورد تاخت و تاز قرار گرفته است و به برکت انقلاب اسلامی به جای آن حرکت‌های کوبنده از ناحیه دشمنان اسلام صورت می‌گرفت، امروز شاهدیم که حرکت‌های بسیار مثمر ثمر و پیش برنده در جامعه واقع می‌شود و بخش عمده‌ای به برکت همین امامزادگان عظیم القدر است.
کد مطلب : ۱۰۰۱۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما