۰
plusresetminus
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور شیراز:

جسم و جان این سرزمین آکنده از زخم‌هایی است که روباه پیر بر پیکره آن زده است/ عده‌ای دچار اشتباه محاسباتی نشوند

تاریخ انتشاريکشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۶
بسیج دانشجویی شهید شاهچراغی دانشگاه پیام‌نور شیراز در بیانیه‌ای در اعتراض به بازگشایی سفارت انگلیس اعلام کرد: جسم و جان این سرزمین آکنده از زخم‌هایی است که این روباه پیر بر پیکره آن زده است، به خباثت‌های این روباه پیر به عنوان تذکر اشاره می‌کنیم تا مبادا خواب غفلت، موجب تکرار آنها شود.
بسیج دانشجویی
بسیج دانشجویی
به گزارش "حافظ نیوز"، بسیج دانشجویی شهید شاهچراغی دانشگاه پیام نور شیراز در اعتراض به بازگشایی سفارت انگلیس در ایران بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"مردم ما از خیلی از كشورهای اروپائی خاطره‌ی بدی ندارند. ما از فرانسه، از ایتالیا، از اسپانیا خاطره‌ی بدی نداریم. بله، از انگلیس خیلی خاطره‌ی بد داریم؛ انگلیس را میگوئیم «انگلیس خبیث»؛ لیكن كشورهای دیگر اروپائی نه. با این كاری كه این‌ها دارند می‌کنند - همراهی با آمریكا - كه به نظر ما كاملاً غیرخردمندانه است، دشمنی ملت ایران را به خود جلب می‌کنند؛ خودشان را در چشم ملت ایران منفور می‌کنند. " امام خامنه ای (مد ظله) ۱۳۹۱/۰۷/۱۹

دولت محترم تدبیر و امید

متاسفانه خبر بازگشایی مجدد سفارت انگلیس خبیث در خروجی خبرگزاری‌ها قرار گرفته است، بر مبنای رسالت دانشجویی خود، بر خود فرض می دانیم که نکاتی را از جهت تذکر و یادآوری خدمتتان عرض کنیم، باشد که تدبیر شما موجب آسودگی خاطر ما از بابت حفاظت منافع ملی دربرابر توطئه دشمنان شود:

- جسم و جان این سرزمین آکنده از زخم هاییست که این روباه پیر بر پیکره آن زده است؛ از تجاوزگری‌ها و استعمار گری های دوره قاجار تا برنامه ریزی و اجرای کودتای نظامی ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ که باعث سرنگونی دولت مصدق و بازگشت دیکتاتوری سلطنت پهلوی بعد از تبعید رضاخان شد، دخالت و جاسوسی برخی از کارکنان این سفارت که در وقایع فتنه ۸۸ نقش هیزم برای آتش راداشتند، نقش سرویس جاسوسی این کشور واقعه ترور دانشمندان هسته ای به استناد مصاحبه رییس سازمان جاسوسی قبل از این ترورها و آخرین آنان هم توهین و اهانت به دولتمردان جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین المللی و خیلی جراحت‌های دیگر که جای پرداختن به آن‌ها در این مجمل نیست.. این‌ها خباثت‌های این روباه پیر بود در طول تاریخ معاصر، که به جهت یادآوری و تذکر اشاره گردید تا مبادا خواب غفلت، موجب تکرار آن‌ها شود و پیکره کشور عزیز و سرافرازمان را برای چندمین بار مجروح کند.

- یکى از چالش‌هایی که پیش روی انقلاب و انقلابی‌ها قرار دارد، این است که برخی تصور می‌کنند که ما اگر از مبانى اعتقادى خود، مبانى اعتقادى نظام جمهورى اسلامى دست برداریم، اگر از برخى از اصول خود و مبانى خود کوتاه بیاییم، اگر دیگر هر حرفی را نزنیم ...راه‌ها باز خواهد شد و خیلى از دروازه‌های بسته به روى ما گشوده خواهد شد؛ درحالى‌که این‌گونه نیست؛ این خطاى بزرگى است و ما نتایج این خطا را در برخى از کشورها در همین دوره‌ چندساله‌ اخیر مشاهده کردیم. راه پیشرفت، ایستادگى است؛ پافشارى بر مبانى است.

همانطور که در قرآن می‌خوانیم «إِنَّ الَّذينَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا فَلا خَوفٌ عَلَيهِم وَلا هُم يَحزَنونَ»

- عده ای دچار اشتباه محاسباتی نشوند و در پی این نباشند که میزان غیرت جوانان انقلابی و فرزندان امام روح الله را در سر سپردگی به آرمان‌ها و حفظ ماهیت انقلاب اسلامی بسنجند چرا که " آزموده را آزمودن خطاست..."

و السلام علی من اتبع الهدی...

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز
کد مطلب : ۱۰۱۲۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما