۰
plusresetminus
نخستین جشنواره رسانه‌های دفاع مقدس/1- امیری‌نژاد:

تجلیل از 25 نفر در اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌های دفاع مقدس/ ارسال بیش از 500 اثر به دبیرخانه جشنواره

تاریخ انتشارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۲
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس گفت: نخستین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های دفاع مقدس در شیراز در 10 بخش سرمقاله، یادداشت، عکس، طراحی صفحات، گزارش، مصاحبه، خبر، تیتر، طنز و بخش ویژه برگزار شد.
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس
به گزارش "حافظ نیوز"، میلاد امیری‌نژاد در نشست خبری برگزاری مراسم اختتامیه نخستین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های دفاع مقدس در شیراز گفت: این جشنواره در 10 بخش سرمقاله، یادداشت، عکس، طراحی صفحات، گزارش، مصاحبه، خبر، تیتر، طنز و بخش ویژه برگزار شد.

وی با اشاره به تجلیل از 25 نفر در این جشنواره بیان کرد: در بخش سرمقاله رتبه اول نداشتیم اما رتبه‌های دوم و سوم معرفی خواهند شد و در بخش یادداشت هم رتبه اول تا سوم داشتیم، در بخش عکس تنها رتبه سوم به‌صورت مشترک به دو نفر از عکاسان رسید، در بخش طراحی صفحات چون آثار به تعداد داوری نرسید تنها چند اثر تقدیر خواهند شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس افزود: در بخش گزارش رتبه اول تا سوم ضمن اینکه رتبه سوم مشترک بین دو نفر بود، در بخش مصاحبه و خبر رتبه اول و دوم داشتیم اما سوم نداشتیم، در بخش تیتر رتبه اول و دوم نداشتیم اما سوم مشترک داشتیم و در بخش طنز نیز شایسته تقدیر معرفی خواهیم کرد و در بخش ویژه که مرتبط با شعار سال بود، از شش نفر تقدیر می‌شود.

امیری‌نژاد بیان داشت: پنج نفر از اساتید مجرب کشور داوری این جشنواره را به عهده داشتند که شامل رضاییان، فرقانی، رفعتی، قاضی‌زاده و و صدیق بودند و رئیس هیئت داوران نیز مجید رضائیان بود.

وی گفت: سخنران مراسم اختتامیه سردار غیب‌پرور، فرمانده سپاه فجر فارس و میهمان ویژه نیز بصیری، رئیس سازمان بسیج رسانه کشور هستند.
کد مطلب : ۱۱۰۱۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما