۰
plusresetminus

آمریکاستایی در آستانه روز آمریکاستیزی!/ بزک چهره آمریکا در بازخوانی اتفاقات 13 آبان

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۴
زيباكلام بدون اشاره به خيانت‌هاي 60 سال گذشته امريكا عليه ملت ايران گفت: هيچ حركتي به اندازه امريكاستيزي تيشه به ريشه منافع ملي ايران نزده است!
13 آبان
13 آبان
به گزارش "حافظ نیوز"، «روزنامه جوان» در گزارشی با عنوان «آمریکاستایی در آستانه روز امریکاستیزی» به مناظره ای که به عشق آمریکا مغازله شد! پرداخته است. جوان در این گزارش می نویسد: « در برنامه مناظره ( بخوانيد مغازله) بين صادق زيباكلام و ابراهيم اصغر‌زاده، ضمن تحريف انديشه‌ها و نگاه‌هاي امام درباره شيطان بزرگ، چهره امريكا به مضحك‌ترين شكل ممكن بزك شد.

به گزارش رسانه‌ها در اين برنامه كه روز گذشته در دانشگاه شریف به بهانه «بازخوانی اتفاقات سیزده آبان و چشم‌انداز روابط ایران و امریکا» برگزار شد و در واقع بايد عنوان «محاكمه نظام و امام » براي آن گذاشت، زيباكلام مدعي شده بخش عمده‌اي از آنچه درباره امريكا گفته‌ايم دروغ و تحريف تاريخ است!

وي با طرح اين ادعاي خنده‌دار كه حمله نظامي طبس كجا حمله نظامي بود كه دوتا هواپيما آمدند، گفته: امريكاستيزي و مرگ بر امريكا جزو اهداف انقلاب نبود.

زيباكلام بدون اشاره به خيانت‌هاي 60 سال گذشته امريكا عليه ملت ايران گفت: هيچ حركتي به اندازه امريكاستيزي تيشه به ريشه منافع ملي ايران نزده است!

ابراهيم اصغر‌زاده نيز كه به عنوان يكي از دانشجويان پيرو خط امام در تسخير لانه جاسوسي بارها از اقدام انقلابي خود ابراز ندامت كرده است، گفت:‌ حمله به سفارت امريكا قرار نبود تبديل به يك تسويه حساب طولاني بشود و بعد از حمايت امام و مردم ماجرا طولاني شد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود ادعا کرد: امريكاي ديروز امريكاي امروز اوباما نيست و جملات امام مثلاً اينكه امريكا هيچ غلطي نمي‌تواند بكند براي قبل از تسخير سفارت است.!

اصغرزاده در بخشي از اين به اصطلاح مناظره با بيان اينكه نمي‌شود نيروي نظامي كه كلت به كمر دارد فعال اقتصادي شود بعد بچه‌هاي شريف بيكار باشند، گريزي هم به سفر جك استراو به ايران زد و گفت: اعتراض به جك استراو و خوابيدن چند طلبه در اعتراض به برجام جلوي مجلس كاريكاتور است.

وي افزود: دولت موقت روز قبل از استعفا مي‌دانست عراق مي‌خواهد حمله كند اما تسخير سفارت باعث شد عمليات نظامي به عقب افتد.

زيباكلام نیز گفت: این چه استدلالي است كه همه كارهاي شاه را مي‌گوييم امريكا گفته؟ اگر امريكا واقعا از شاه حمايت مي‌كرد او سقوط مي‌كرد؟!»
کد مطلب : ۱۱۷۳۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
feedback
Iran, Islamic Republic of
آیاکسانی که امروز چنین نطقهای میکنند حمله امریکابه ناوچه های ایرانی وشهید نمودن جمعی ازمدافعان میهن اسلامی رافراموش کرده اند ویاحمله موشکی ناووینسنت آمریکایی به هواپیمای بی دفاع مسافربری ایران وشهادت بیش از270نفرزن وکودک وهزاران جنایات دیگررافراموش کرده اند.براستی که این افرادازجیره خوران امریکاهستند و بس.