۰
plusresetminus
سردار گودرزی خبر داد:

دستگیری سارقان مسلح، آدم‌ربا و قاتل فراری در فارس

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۸
فرمانده انتظامی فارس گفت: تا مهرماه 24 درصد سرقت مسلحانه و 36 درصد سرقت به عنف نسبت به مدت مشابه سال پیش کاهش داشتیم اما سرقت از مغازه 23 درصد در این استان افزایش داشته است.
فرمانده انتظامي فارس
فرمانده انتظامي فارس
به گزارش "حافظ نیوز"، سردار احمدعلی گودرزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سارقان زیورآلات و طلا در این استان که در سنین 20 تا 24 ساله هستند به 40 مورد سرقت به عنف در 1.5 ماه گذشته اعتراف کردند.

وی اضافه کرد: با دستگیری سه طلافروش که به‌طور غیرقانونی اقدام به خرید زیورآلات از این سارقان می‌کردند، جمع مال‌خران و سارقان به 11 نفر رسیده است.

فرمانده انتظامی فارس تصریح کرد: کارآگاهان مبارزه با سرقت نیروی انتظامی این استان موفق به دستگیری باندی که اقدام به 9 سرقت و تعویض نمره دست‌کاری شده خودروهای سرقتی با تصادفی می‌کردند، طی همین ماه در شیراز دستگیر شدند.

گودرزی بیان داشت: قاتل فراری که در سال 1392 با سلاح سرد فردی را در شیراز به قتل رسانده بود، پس از کار تحقیقاتی از سوی کارآگاه خبره نیروی انتظامی فارس هنگامی که با یک تریلر که از اصفهان عازم شیراز بود، دستگیر و پس از بازجویی به گناه خود اعتراف کرد و به مقامات قضایی تحویل شد.

وی اضافه کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس نیز طی 23 روز گذشته یک‌ تن و 633 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف و در این مورد 827 نفر شامل توزیع‌کننده، خرده‌فروش و همچنین سه‌هزار و 349 معتاد را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس بیان داشت: تا مهرماه سال‌جاری 24 درصد سرقت مسلحانه و 36 درصد سرقت به عنف نسبت به مدت مشابه سال پیش کاهش داشتیم اما سرقت از مغازه 23 درصد در این استان افزایش داشته است.

گودرزی اظهار داشت: در هفت ماه گذشته نیز 57 نفر در این استان تلفات جاده‌ای داشته‌ایم که با احتساب این رقم رتبه بالای جان‌باختگان را در کشور به خود اختصاص داده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: در بازید از واحدهای صنفی در یک ماه گذشته 4چهارهزار و 850 مورد توبیخ، 17 هزار و 300 قلم کشف انواع داروی غیرمجاز، هفت‌هزار و 345 مورد دستگیری اتباع بیگانه غیرمجاز بوده و چهارمیلیارد و 770 میلیون و 746 هزار تومان در سطح این استان مبالغ دریافتی ناشی از اعمال قانون صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: برخورد با بی‌حجابی و افرادی که در خودرو اقدام به کشف حجاب می‌کنند نیز از دیگر برنامه‌های نیروی انتظامی استان فارس است.

گودرزی بیان داشت: در یک اقدام پلیسی یک باند آدم‌ربا که 10 روز گذشته خانمی را ربوده و از وی 50 میلیون تومان تقاضا کرده بودند نیز دستگیر شدند.
کد مطلب : ۱۱۹۶۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما