۰
plusresetminus
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس:

بصیرت‌افزایی مهمترین ویژگی حماسه 9 دی است/ برخی با انگیزه‌های شوم به دنبال کمرنگ کردن ابعاد حماسه 9 دی هستند

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۲
حجت‌الاسلام رضایی گفت: برخی تلاش می‌کنند حماسه 9 دی و وقایع فتنه 88 را به عنوان یک چالش جناحی و انتخاباتی مطرح و ابعاد حماسه بزرگ مردم در حماسه 9 دی را کمرنگ کنند؛ درحالی‌که در فتنه 88 عده‌ای درپی براندازی و ریشه کنی انقلاب و نظام اسلامی بودند.
حماسه 9 دی
حماسه 9 دی
به گزارش "حافظ نیوز"، حجت الاسلام محمد رضایی در جلسه ستاد بزرگداشت یوم الله 9 دی استان فارس با بیان اینکه برخی با انگیزه های شوم به دنبال کمرنگ کردن ابعاد حماسه  9 دی و اختلاف افکنی هستند که نباید اجازه داد چنین فضایی برای آنان مهیا شود، اظهار داشت: روایتگری حماسه 9 دی باید بدون مبالغه، مبتنی بر صداقت و بر اساس بیان واقعیت باشد تا فضای سوء استفاده از این حماسه مردمی فراهم نشود.

به گفته وی، فلسفه 9 دی بازنگری و مرور گذشته انقلاب اسلامی و دشمنان این نظام در برهه های مختلف است و مهمترین ویژگی این رویداد، بصیرت افزایی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه شاید برخی می پندارند حماسه 9 دی کهنه شده است، تصریح کرد: آنان باید بدانند که این حماسه مانند روز عاشوراست و هیچ زمان کهنه نمی شود بلکه روز به روز بر اهمیت آن افزوده می شود حتی اگر عده ای این موضوع را بر نتابند.

حجت‌الاسلام رضایی بیان کرد: برخی تلاش می‌کنند حماسه 9 دی و وقایع فتنه 88 را به عنوان یک چالش جناحی و انتخاباتی مطرح و ابعاد حماسه بزرگ مردم در حماسه 9 دی را کمرنگ کنند؛ درحالی‌که در فتنه 88 عده ای درپی براندازی و ریشه کنی انقلاب و نظام اسلامی بودند و متاسفانه افکار و اندیشه این افراد باعث شده با وجود گذشت چند سال از این فتنه ابعاد مختلف آن تعطیل نشود.

به گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس، در اوج فتنه مردم ایران در حمایت از دین، انقلاب و ولایت به میدان آمدند و حماسه 9 دی را خلق و چشم فتنه را کور کردند؛ اما هم اینک درکشور عده ای تلاش می کنند تفکر وجود اشتباهات بسیار درعمر 37 ساله انقلاب و تجدید نظر در شعارهای انقلاب را به عموم مردم القا کنند که این امر بیانگر ابعادی از فتنه جدید است.

وی با بیان اینکه عامل اصلی رشداین تفکر، بحث نفوذ و اندیشه سوسیالیستی است که باید همگان مراقب این فتنه جدید باشیم، گفت: این فتنه خطرناک است و دلسوزان و یاران انقلاب و نظام اسلامی باید با بصیرت و هوشیاری از ارزش های اسلامی دفاع کنند زیرا در این فتنه، دشمنان به دنبال نفوذ در باورهای دینی مردم ما هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس بیان داشت: بنا نداریم برای گرامیداشت سالروز حماسه مردمی 9 دی، تنها به برگزاری سخنرانی اکتفا کنیم بلکه درپی اجرای برنامه هایی بامحتوا و کیفیت مناسب هستیم.


http://hafeznews.ir/images/docs/000012/n00012153-r-b-000.png
کد مطلب : ۱۲۲۷۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما