۱
plusresetminus
دیدار صریح و بی پرده انجمن اسلامی دانشگاه شیراز و علوم پزشکی با دکتر شاهین محمد صادقی:

اگر در لیست اصولگرایان شیراز حضور نیابم به صورت مستقل در انتخابات شرکت می کنم/ «برجامی» که در مذاکرات حاصل شد را تایید نمی کنم/ برجام نباید موجب اختلاف در کشور شود

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۲
جمعی از اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز و انجمن اسلامی مستقل دانشگاه علوم پزشکی با دکتر شاهین محمد صادقی در محل دفتر انجمن اسلامی دانشگاه شیراز دیدار کردند.
دکتر شاهین محمد صادقی
دکتر شاهین محمد صادقی
به گزارش "حافظ نیوز" در ادامه سلسله جلسات میز انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز جمعی از اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز و انجمن اسلامی مستقل دانشگاه علوم پزشکی با دکتر شاهین محمد صادقی (نماینده فعلی کازرون و کاندیدای احتمالی انتخابات مجلس از حوزه شیراز) در محل دفتر انجمن اسلامی دانشگاه شیراز دیدار کردند.
در ابتدای جلسه دانشجویان از علت حضور وی در شیراز برای انتخابات پیش رو پرسیدند و در مورد نسبت و روابط وی با تیم دکتر لاریجانی و یا دولت سابق پرسش هایی را مطرح کردند و نیز از وی خواستند تا سوابق خود را در مجلس اعلام کند.و یک دانشجو دیگر نیز از وی نقش و موضعش در مورد طرح تصویب برجام را جویا شد.
نماینده مردم کازرون در ابتدای سخنان خود گزارشی از عملکرد خود ارائه داد،وی در این باره تصریح کرد تا امروز 3 بیمارستان در کازرون افتتاح شده که حاصل پیگیری های او بوده است.
به ارتباط با مسئولان حزب الله لبنان و حماس و همچنین حضور در جنگ سی و سه روزه افتخار می کنم
وی همچنین ضمن اشاره به تلاش برای تسهیل و تسریع در احداث بزرگراه های استان فارس طی سالهای اخیر، از جلساتی که با وزرا برای حل مشکلات استان گرفته است خبر داد. او در ادامه تاکید کرد که معتقد است نمایندگی مجلس شورای اسلامی یک امر ملی است و نباید صرفا به مسایل اجرایی و عمرانی استان محدود شود و در مورد مسایل سیاسی کلان کشور و منطقه نیز باید نمایندگان موضع و نقش داشته باشند.
وی همچنین در ادامه، حضور در جنگ سی و سه روزه حزب الله علیه رژیم صهیونیستی را یک افتخار برای خود برشمرد و در ادامه به حضور در کشتی کمک رسانی به مردم مظلوم یمن اشاره کرد.
برای اثرگذاری بیشتر از حوزه شیراز نامزد خواهم شد
دکتر شاهین محمد صادقی در ادامه علت حضورش در حوزه انتخابیه شیراز را توانایی اثر گذاری بیشتر و عملکرد ملی و استانی بهتر عنوان کرد و این ادعا که از کازرون رای نخواهد آورد را رد کرد. او همچنین گفت در حوزه انتخابیه کازرون مجبور می شود درگیر کارها و برنامه های اجرایی ریز و کوچک بشود که او را از پرداختن به مسایل مهم و کشوری باز میدارد.
اگر در لیست اصولگرایان حضور نیابم به صورت مستقل در انتخابات شرکت می کنم
رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در جواب به سوال یکی از دانشجویان پیرامون نحوه حضور در انتخابات و لیست اصولگرایان گفت: اگر در لیست اصولگرایان قرار نگیرم به صورت مستقل می آیم.
وی در ادامه خود را منتقد برخی رفتارها و مواضع علی لاریجانی خواند اما در ادامه افزود: در مجلس هفتم زیر نظر آقای حداد عادل و در مجلس کنونی نیز زیر نظر آقای لاریجانی به فعالیت در حوزه های مختلف مشغولم.
وی افزود که همواره سرباز مقام معظم رهبری می مانم زیرا معتقدم ایشان برترین شخصیت علمی سیاسی و مذهبی جهان هست و در مسایل سیاسی سمت کسی خواهم رفت به رهبری نزدیک تر باشم.
عضو هیئت رییسه مجلس هفتم افزود:در ابتدا طرح تصویب برجام را امضا کردم؛ اما پس از آنکه فهمیدم شایعاتی از طرف دفتر رهبری منتشر شده بود، امضای خود را پس گرفتم.
وی گفت به هیچ وجه برجامی که در مذاکرات حاصل شد را تایید نمی کند، بلکه برجامی را قبول دارد که رهبری با نامه 9بندی خود آن را تایید مشروط کرد. وی گفت امروزه نباید برجام محل اختلاف نیروی های انقلاب شود.
 
کد مطلب : ۱۲۴۶۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
feedback
Iran, Islamic Republic of
.٤ نماينده شيراز رو بهت ميگم قادري .دستغيب .جعفري .پارسا .به نظر من اين دفعه شاهده تغييرات هستيم كه خيلي ها شگفت زده ميشن
محمد ع
feedback
Iran, Islamic Republic of
حاج عليمراد جعفري جانباز جنگ و برادر دو سردار شهيد و نماينده دوره ي هفتم مجلس شوراي اسلامي در روز پنجم براي انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي ثبت نام كرد .جعفري از حمايت كثيري از مردم برخوردار است و طبق امار راي بالايي دارد
لال
feedback
Italy
3 بیمارستان در کازرون افتتاح شده؟!!!

دروغی بزرگتر از این نشنیده بودم. میشه اسامی بیمارستان ها را بگن؟
لال
feedback
Italy
چرا همه نظرات را منتشر نمی کنید؟
اریایی
feedback
Iran, Islamic Republic of
اشتباه کردی گفتی اصولگرا بایدمستقل می ماندی باختی