۱
plusresetminus
انجمن اسلامی دانشگاه شیراز:

از استعفای دسته جمعی نمایندگان استان حمایت کرده و از آنها بابت پافشاری بر خطوط قرمز نظام تشکر می کنیم

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز، از استعفای دسته جمعی نمایندگان استان فارس از نمایندگی مجلس شورای اسلامی در اعتراض به انتخاب استاندار جدید،حمایت میکند و از تک تک نمایندگان بابت پافشاری خود برخطوط قرمز و جلوگیری از تصدی امور توسط افراد مسئله دار، تقدیر میکند.
به گزارش "حافظ نیوز" در پی اتفاقات و تحولات اخیر در استانداری فارس، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز بیانیه ای در این باره منتشر کرد. متن این بیانیه که در اختیار پایگاه خبری حافظ قرار گرفته به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
استان فارس،استانی مهم، پهناور و با مسائل سیاسی تاثیرگذار در کشور است و بالطبع باید سمت های مدیریتی این استان، به دست افرادی سپرده شود که علاوه بر التزام به حفظ خطوط قرمز نظام و دوری از هرگونه حاشیه سیاسی؛ مورد اطمینان مردم ولایتمدار این استان نیز باشند و بتوانند مشکلات و موانع رشد و پیشرفت این استان را مرتفع کنند.
پس از استعفای استاندار سابق فارس-جناب آقای دکتر احمدی-مجمع نمایندگان استان فارس و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری درفارس با محوریت آیت الله  ایمانی- نماینده ولی فقیه در استان-گزینه هایی را جهت تصدی استانداری به دولت معرفی کردند که همگی از چهره های معتدل و نزدیک به دولت بودند؛ اما متاسفانه خبرهایی مبنی بر انتصاب فردی تندرو و افراطی بر استانداری فارس به گوش رسید که خاطر تمام ولایتمداران فارس را مکدر کرد.
این شیوه ی انتخاب استاندار  توسط وزارت کشور هم نوعی دهن کجی و بی اعتنایی به نمایندگان استان و نماینده ولی فقیه است و هم یک بی تدبیری آشکار؛ یرا استان فارس هیچگاه محل جولان نیروهای تند و افراطی و مسئله دار نبوده و نیست.
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز، از استعفای دسته جمعی نمایندگان استان فارس از نمایندگی مجلس شورای اسلامی  در اعتراض به انتخاب استاندار جدید،حمایت میکند و از تک تک نمایندگان بابت پافشاری خود برخطوط قرمز و جلوگیری از تصدی امور توسط افراد مسئله دار، تقدیر میکند.
مطمئنا اگر کلید اداره نمایندگی دولت در استان به دست شخصی بیفتد که خطوط قرمز را زیر پا میگذارد و به فتنه گری های خود در گذشته افتخار میکند،دانشجویان ارزشی ساکت نمی نشینند و اعتراض خود را به شیوه ای غیر از امروز ابراز میدارند.
توصیه ما به تمام مسئولان این است که سمت های کلیدی استان فارس را به دست کسانی بسپارند که بتوانند مشکلات این استان را حل کنند و به دور از بازی ها و بهره کشی های جناحی و سیاسی;به عمران و آبادانی این استان پهناور و مهم بپردازند.                              
 "والسلام علی من اتبع الهدی‌"
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز
کد مطلب : ۸۴۰۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما