۰
plusresetminus
دکتر حسین نجابت نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «حافظ نیوز»:

برای حضور در مجلس دهم، از «حوزه انتخابیه شیراز» نامزد خواهم شد

تاریخ انتشارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۱
دکتر حسین نجابت نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: برای حضور در مجلس دهم، از حوزه انتخابیه شیراز نامزد خواهم شد.
حسین نجابت
حسین نجابت
به گزارش "حافظ نیوز" دکتر حسین نجابت نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که در این دور از انتخابات مجلس شورای اسلامی، ضمن نام نویسی از اعلام حوزه کاندیداتوری خود تا کنون خودداری کرده بود، امروز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: برای حضور در مجلس دهم، از حوزه انتخابیه شیراز نامزد خواهم شد.

حسین نجابت کیست؟

دکتر حسین نجابت متولد شیراز و نمایندۀ تهران در دوره‌های هفتم، هشتم و نهم در مجلس شورای اسلامی است.
وی تحصیلات خود را از دانشگاه شیراز شروع کرد و دارای دکتری فیزیک هسته‌ای از دانشگاه دورهام انگلستان است.
او پس از اخذ مدرک دکترا به ایران بازگشت و مشغول به تدریس در دانشگاه و فعالیت های علمی شد. هم اکنون نیز عضو هیئت امناء فرهنگستان علوم اسلامی قم و عضو هیئت موسس موسسه مفید قم و مشاور سیاسی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم است. او در کنار کارهای علمی، به فعالیت‌های سیاسی و روزنامه نگاری نیز مشغول بود؛ از نظر سیاسی متعلق به اردوگاه اصولگرایان و نزدیک به تشکل‌هایی نظیر جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی و جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی است. همچنین حسین نجابت در سه دوره مجلس، عضو فراکسیون اصولگرایان، عضو کمسیون انرژی، عضو هیئت رئیسه مجلس هفتم و قائم مقام مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در دوره هشتم بوده است. از سوابق اجرایی او پیش از ورود به مجلس می‌توان به ریاست سازمان تعاون روستایی کل کشور، مشاور وزیر کشاورزی، ریاست سازمان میادین میوه تره بار استان تهران و... اشاره کرد.
 
کد مطلب : ۱۲۸۲۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
feedback
Iran, Islamic Republic of
زنده باد.واقعا سوابق خوبی داره