۰
plusresetminus

«لیست نهایی ائتلاف اصولگرایان» در استان فارس، نیمه بهمن ماه اعلام می شود

تاریخ انتشارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۵
سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان فارس زمان تقریبی نهایی شدن لیست این ائتلاف را نیمه بهمن‌ماه اعلام کرد.
ائتلاف اصولگرایان فارس
ائتلاف اصولگرایان فارس
به گزارش "حافظ نیوز" دکتر مجید فروردین سخنگوی ائتلاف اصولگرایان فارس امروز اظهار داشت: ائتلاف اصولگرایان فارس جلسات منظمی را برای بررسی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهر شیراز و سایر حوزه‌های انتخابیه استان فارس برگزار کرده است.
وی تأکید کرد: باوجود بررسی‌های انجام‌شده هنوز لیست کاندیداهای این ائتلاف در استان فارس به‌طور قطعی مشخص نشده است.
سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان فارس زمان تقریبی نهایی شدن لیست این ائتلاف را نیمه بهمن‌ماه اعلام کرد و در مورد اختلاف‌نظرهای موجود بین کاندیداهای اصولگرا گفت: ائتلاف اصولگرایان در انتخابات مجلس شورای اسلامی شامل طیف وسیعی از افراد حقیقی و گروه‌های اصولگرا است و با توجه به دامنه وسیع این ائتلاف، وجود اختلاف‌سلیقه بین افراد امری طبیعی است.
فروردین افزود: با این‌وجود ما امیدواریم که اصولگرایان با تکیه‌بر رهنمودهای مقام معظم رهبری و پیروی از خرد جمعی و با پرهیز از تک‌روی و گروه‌گرایی بتوانند از این اختلاف‌سلیقه‌ها عبور کرده و وحدت و همدلی خود را در چارچوب آرمان‌های انقلاب اسلامی به نمایش گذارند.
وی این تحلیل را که در شرایط فعلی، رقابت انتخاباتی فقط بین کاندیداهای اصولگرایان است را مردود دانست و ادامه داد: با توجه به حضور چندلایه کاندیداهای اصلاح‌طلب، انتخابات پیش رو انتخاباتی با رقابت سنگین خواهد بود و لازم است که تمام اصولگرایان با هوشیاری در مقابل جبهه مقابل از یک لیست واحد انتخاباتی حمایت کنند.

منبع: فارس
کد مطلب : ۱۲۸۹۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
feedback
Iran, Islamic Republic of
پاينده با اصولگرايي