۰
plusresetminus

تکذیب انصراف نماینده سابق ولی فقیه در استان فارس از حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری/ آیت‌الله حائری شیرازی در لیست جامعه مدرسین تهران قرار گرفت

تاریخ انتشارسه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۱
حضور آیت الله حائری شیرازی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان تهران قطعی شد.
آیت الله حائری شیرازی
آیت الله حائری شیرازی
به گزارش "حافظ نیوز" طی چند روز گذشته، خبرها و شایعاتی پیرامون کاندیداتوری آیت الله حائری شیرازی عضو مجلس خبرگان رهبری و نماینده سابق ولی فقیه در استان فارس در فضای رسانه ای کشور و استان فارس مطرح شد.
خبر نخست، اعلام کاندیداتوری ایشان از حوزه انتخابیه استان تهران بود و شرط ایشان، حضور در لیست جامعتین عنوان گردید. پس از آنکه عنوان شد لیست مشترک جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز در تهران تکمیل شده، ایشان طی بیانیه ای از انصراف حضور خود در انتخابات به دلیل عدم حضور در لیست جامعتین خبر دادند.
در همین زمان، برخی جریانات سیاسی و گروه های اصلاح طلب به ایشان پیشنهاد حضور و سرلیستی در لیست های اصلاح طلبان و اعتدالگرایان در تهران را مطرح کردند که با مخالفت صریح ایشان مواجه شد.
از سویی دیگر، با توجه به پیشنهاد و تاکید جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مبنی بر لزوم عدم انصراف ایشان از انتخابات خبرگان رهبری، ظهر امروز به صورت رسمی اعلام گردید با توجه به دعوت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ایشان در لیست تهران حضور خواهند یافت و بدین ترتیب، حضور آیت الله حائری شیرازی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان تهران قطعی شد.
لازم به ذکر است پیش از این، بیش از هزار نفر از مردم فارس با امضای طوماری، از آیت الله حائری شیرازی درخواست کرده بودند بار دیگر از حوزه انتخابیه فارس، نامزد حضور در مجلس خبرگان رهبری شوند.
کد مطلب : ۱۲۹۳۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما