۰
plusresetminus
میرکاظمی وزیر سابق نفت:

نخ «کرسنت» را بکشید و ببینید چند نفر از مدیران به دستگاه قضا احضار می شوند

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۶
سید مسعود میرکاظمی نماینده مردم تهران در مجلس در جلسه علنی و در نطق میان‌دستور اظهار داشت: در دولت یازدهم شاهد ارائه آمار و اطلاعاتی توسط دولتمردان هستیم که جای تعجب بسیار و تحلیل دارد
کرسنت
کرسنت
به گزارش "حافظ نیوز" سید مسعود میرکاظمی نماینده مردم تهران در مجلس در جلسه علنی و در نطق میان‌دستور اظهار داشت: در دولت یازدهم شاهد ارائه آمار و اطلاعاتی توسط دولتمردان هستیم که جای تعجب بسیار و تحلیل دارد که ریشه این اطلاعات غیرواقعی و غیرکارشناسی کجاست؟
وی تصریح کرد: این سئوال وجود دارد که این حلقه بسته و جریان خاص چه هدفی را از ارائه این اطلاعات به مدیران عالی کشور دنبال می‌کند.
میرکاظمی خطاب به رئیس‌جمهور ادامه داد: شما حتما به صورت تصادفی از مخالفان سرسخت قرارداد کرسنت بودید و یکباره موافق و مدافع آن شدید؛ حتما تصادفی هر زمان وزیر فعلی نفت بر سر کار آمده قیمت نفت به پایین‌ترین نرخ تنزل پیدا کرده است. وی ادامه داد: برای روشن شدن واقعیت عملکرد اقتصادی دولت یازدهم خوب است اشاره‌ای به هزینه‌های جاری شود؛ عملکرد هزینه جاری سال آخر دولت دهم معادل ۸۹هزار میلیارد تومان بوده که با افزایش سالانه، پیش‌بینی می‌شود عملکرد هزینه جاری کشور تا پایان سال ۹۴ به ۱۷۰ هزار میلیارد تومان برسد؛ یعنی دو برابر شدن هزینه جاری ظرف سه سال.
نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: این در حالی است که به مردم یارانه اضافی پرداخت نشده و اعتبارات سرمایه‌ای کاهش چشمگیری داشته است.
وی خطاب به رئیس‌جمهور تصریح کرد: نکته دیگر برخورد با فساد است؛ شما امانت‌دار مردم هستید، با دستمال کثیف نمی‌توان پاکیزگی آورد. به کارگیری افراد مسئله‌دار در دولت شما کم نیست؛ نخ کرسنت را بکشید و ببینید چند نفر از مدیران عالی و میانی دولت شما فرا خوانده می‌شوند. شاید به همین دلیل توصیه امنیتی کردن کرسنت را داده‌اند.
منبع: فارس
 
 
کد مطلب : ۱۲۹۷۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما