۰
plusresetminus
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس

از بزرگ‌ترین طرح مخابراتی شهرک‌های صنعتی بهره برداری می شود

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۴
از بزرگ‌ترین طرح مخابراتی  شهرک‌های صنعتی بهره برداری می شود
به گزارش "حافظ نیوز" شاهپور قنبری پیش‌ازظهر امروز در بازدید از عملیات اجرایی طرح شبکه فیبر نوری و توسعه ظرفیت شبکه تلفن شهرک صنعتی بزرگ شیراز اظهار کرد: این طرح با هدف افزایش ظرفیت شبکه مخابراتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز و افزایش خدمات ارتباطی به صنعتگران مستقر در این شهرک صنعتی در مراحل پایانی است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر مراحل حفاری و کابل‌کشی به طول بیش از 40 کیلومتر به پایان رسیده است، گفت: مراحل نصب تجهیزات و سامانه‌های مخابراتی نیز در دست اجراست.
قنبری تصریح کرد: با بهره‌برداری از این طرح، زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی و شبکه فیبر نوری در فازهای 2 و 3 و 4 شهرک صنعتی بزرگ شیراز ایجاد می‌شود.
وی هزینه اجرای این طرح را حدود 40 میلیارد ریال برشمرد و اضافه کرد: این هزینه از محل اعتبارات شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس تأمین خواهد شد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس افزود: با اجرای این طرح، سرویس‌های مخابراتی شامل تلفن ثابت، اینترنت و اینترانت موردنیاز واحدهای صنعتی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس تأمین خواهد شد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس اضافه کرد: طرح توسعه شبکه مخابراتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز با طراحی و نصب سوئیچ و شبکه داخلی و ظرفیت نصب چهار هزار شماره تلفن در نخستین مرحله ایجاد خواهد شد که این ظرفیت در فازهای بعدی و متناسب با نیاز صنایع افزایش می‌یابد.
وی اظهار امیدواری کرد؛ با بهره‌برداری از این طرح مشکلات مخابراتی  شهرک صنعتی شیراز برطرف شده و خدمات مناسب ارتباطی به واحدهای صنعتی ارائه شود.
قنبری تصریح کرد: هم‌اکنون بیش از چهار هزار شماره تلفن در این شهرک صنعتی از طریق شبکه کابلی و وایرلس واگذار شده که با راه‌اندازی شبکه فیبر نوری علاوه‌ بر افزایش ظرفیت شبکه مخابراتی، خدمات متنوعی نیز به صنعتگران  ارائه خواهد شد.

انتهای خبر/110
کد مطلب : ۱۵۶۷۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما