۰
plusresetminus
آیت الله ایمانی امام جمعه شیراز:

دست هایی برای کارشکنی در 9 دی درکارند/ ربا عامل پرورش فقر و گناه در جامعه است

تاریخ انتشارجمعه ۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۱
امام جمعه شیراز با اشاره به بصیرت مردم در حماسه تاریخی 9 دی گفت: حرکت و خروش مردمی 9 دی سال 88 عاشورایی است و دست‌هایی در کار است تا 9 دی در اذهان ماندگار نماند.
دست هایی برای کارشکنی در 9 دی درکارند/ ربا عامل پرورش فقر و گناه در جامعه است
به گزارش "حافظ نیوز"،آیت‌الله اسدالله ایمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شیراز اظهار داشت: دست‌هایی در کار است تا نگذارند حماسه 9 دی باشکوه مردمی در اذهان مردم به‌ویژه نسل جوان ماندگار بماند. درحالی‌که این روز یکی از روزهای حماسه‌آفرین مردم ما در انقلاب اسلامی است.
وی حرکت و خروش مردمی 9 دی سال 88 را عاشورایی توصیف کرد و افزود: انتخابات سال 88 کم‌نظیر بود به‌نحوی‌که 40 میلیون نفر در آن شرکت کردند که نظام می‌توانست از این ظرفیت عظیم مسائل و مشکلات خود را با دنیا حل کند اما سران استکبار از این حرکت خروشان مردمی به وحشت و دست‌وپا افتادند.
خطیب جمعه شیراز اضافه کرد: استکبار به سراغ شکست‌خوردگان در انتخابات رفت و آنان را تحریک کرد و به میدان و کف خیابان‌ها آورد و آن داستانی شد که هشت ماه کشور را معطل خود و مسائل و مشکلات بسیاری را برای نظام اسلامی ایجاد کرد.
او ادامه داد: معترضان در مدت هشت ماه مسائل و مشکلات فراوانی را ازجمله حیات بخشیدن به ضدانقلاب منزوی و ایجاد فضای حضور آن‌ها در خیابان‌های کشور،کودتای مخملی سبز آمریکایی و زیر پا گذاشتن قوانین را برای کشور ایجاد کردند.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری عنوان داشت: کودتای مخملی سبز آمریکایی و سناریوی انقلاب رنگی در سال 88 باهدف براندازی انقلاب اسلامی مهم‌ترین توطئه دشمنان بعد از هشت سال جنگ تحمیلی برای کشور ما بود.
وی همچنین به ادامه مبحث هفته‌های گذشته و آثار شوم ربا در جامعه پرداخت و تصریح کرد: ربا عامل پرورش فقر و نداری در جامعه است و آنان که به ربا عادت کرده‌اند و جزو پوست، گوشت و سلول‌های بدن آنان شده، مانند جن‌زدگان درک و فهم خود را ازدست‌داده‌اند.
خطیب جمعه شیراز افزود: زمانی که انسان گناهی را بسیار انجام می‌دهد دیگر قبح آن در وجودش از بین می‌رود و تفاوت میان حلال و حرام را نمی‌فهمد و احکام پروردگار عالم را تکذیب می‌کند و به سخره می‌گیرد.
آیت‌الله ایمانی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: عیسی بن مریم‌(ع) می‌گوید، من مایه برکت و امنیت هستم، اما امروز آمریکا و انگلیس به‌ نام مسیحیت موجب ناامنی و درد و رنج انسان‌ها شده‌اند.
وی اضافه کرد: آن زمانی که حضرت عیسی بن مریم(ع) پشت سر امام زمان(عجب) به نماز خواهد ایستاد همگان می‌فهمند که راه حق کجاست.
انتهای خبر/111
 
 
کد مطلب : ۱۶۰۵۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما