۰
plusresetminus
آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز:

مسئولان در روزهای انتهایی سال 95 بگویند در عمل چه اقدامی برای تحقق اقتصاد مقاومتی انجام داده اند؟/ اقدامات صورت گرفته برای کمک به سیل زدگان جنوب فارس اصلا کافی نیست

تاریخ انتشارجمعه ۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۶
آیت الله ایمانی گفت: در ارتباط با تخریب منازل روستایی بر اثر سیل نیز متاسفانه مسئولان به خوبی از حق مردم استان دفاع نکردند و افرادی که تمام زندگیشان را آب برد و در تنگنای شدید قرار گرفته اند نیازمند کمک هستند.
نمازجمعه شیراز
نمازجمعه شیراز
به گزارش "حافظ نیوز" آیت الله ایمانی امام جمعه ی شیراز در خطبـــــه های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: سال 95 که سال اقدام و عمل است در حال تمام شدن است و مسئولین قوای سه گانه باید آنچه در زمینه اقتصاد مقاومتی در یک سال گذشته درباره رکود، اشتغال و بیکاری انجام داده اند برای مردم بازگو کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حضور رهبر انقلاب در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین نشان از اهمیت آن است و افول دولت اسرائیل که بعد از انقلاب اسلامی آغاز شده به برکت مقاومت و حضور مردمی در جنوب لبنان و سپس غزه و سوریه بوده است.
آیت الله ایمانی در ادامه گفت: آنچه از غصب سرزمین فلسطین به نظر مهم تر می رسد همکاری و همراهی بعضی از کشورهای عربی و اسلامی با اسرائیل است و شراکت در جنایت ها و توطئه های فراوانی که در حق این ملت مظلوم می شود.
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در بخشی دیگری از سخنان خود تصریح کرد: امروز عربستان در یمن و بحرین ، در سوریه و عراق دستش تا مرفق به خون مسلمانان بی گناه آلوده است و ترکیه هر روز به یک بهانه ای به عراق و سوریه حمله می کند و عده ای از مسلمانان بی گناه آنجا را به خاک و خون می کشاند و حال همین کشورها امروز می نشینند علیه ایران رجز خوانی می کنند .
امام جمعه شیراز در پایان سخنان خود به سیل چند روز گذشته در فارس اشاره کرد و افزود: به حق رهبر معظم انقلاب از مظلومیت جنوب کشور دفاع کردند و حال جای این سوال وجود دارد که چرا تالاب های متعددی نظیر بختگان تشت در استان فارس خشک شد ولی توسط مسئولان هیچ قدمی برای حفظ آنها برداشته نشد.
وی در ادامه گفت: در ارتباط با تخریب منازل روستایی بر اثر سیل نیز متاسفانه مسئولان به خوبی از حق مردم استان دفاع نکردند و افرادی که تمام زندگیشان را آب برد و در تنگنای شدید قرار گرفته اند نیازمند کمک هستند.
آیت الله ایمانی در انتها افزود: من همین جا لازم می دانم از سپاه و بسیج به خاطر اینکه در سیل اخیر به داد مردم رسیدند و همه جا دست افراد سیل زده را گرفتند تشکر کنم.
کد مطلب : ۱۶۵۰۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما