۰
plusresetminus
به همت بانک شهر؛

2 صرافی الکترونیک در شیراز راه‌ اندازی می شود

تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۰
معاون مالی و اداری شهردار شیراز گفت: شهرداری شیراز از بانک شهر تقاضای 2 دستگاه صرافی الکترونیک کرده است که با صدور مجوز از بانک مرکزی در شیراز راه‌اندازی می‌شود.
2 صرافی الکترونیک در شیراز راه‌ اندازی می شود
به گزارش "حافظ نیوز"، محمدحسن اسدی با بیان اینکه بانک شهر به زودی خدمتی جدید برای پیشرفت صنعت گردشگری در شیراز ارائه می‌دهد، اظهار داشت: شهرداری شیراز از بانک شهر تقاضای 2 دستگاه صرافی الکترونیک کرده است که بعد از صدور مجوز بانک مرکزی در شیراز دایر می‌شود.
وی افزود: بر اساس نیازسنجی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، فرودگاه شهید دستغیب شیراز و ارگ کریمخان زند به دلیل تمرکز بناهای تاریخی در آن منطقه برای نصب دستگاه‌های صرافی الکترونیک در نظر گرفته شده است.
معاون مالی و اداری شهردار شیراز خاطرنشان کرد: در مورد صرافی الکترونیک امید است در سال 96 مجوز از طرف بانک مرکزی صادر شود تا گردشگران در شهر شیراز بتوانند از امکانات این صرافی استفاده کنند.
اسدی با اشاره به اینکه کشور ما در دوران تحریم قرار دارد و گردشگران خارجی نمی‌توانند از کارت‌های بین‌المللی خود استفاده کنند، بیان کرد: باید شرایط سفر در کشور را برای آنها تسهیل کرد.
وی با تاکید بر اینکه بانک شهر همواره در ارائه خدمات به شهروندان پیشگام بوده و اکنون تنها بانکی است که خدمات شهرنت را ارائه می‌دهد، عنوان کرد: شهرداری در زمینه تسهیل امور گردشگران به این بانک مراجعه و تاکنون خدمات بسیار مناسبی دریافت کرده است.
کد مطلب : ۱۶۶۲۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما