۰
plusresetminus
رضوی اردکانی امام جمعه موقت شیراز:

پروژه‌های عمرانی در شیراز تعطیل شده، شورای شهر باید پاسخ بگوید که پول‌ها را چه می‌کند؟

تاریخ انتشارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۸
امروز حاشیه‌نشینی در شهر شیراز بیداد می‌کند و بوی تعفن و فاضلاب جنوب شهر به حدی است که هنگام رد شدن از این مکان‌ها باید دستمال جلوی بینی گرفت! آخر این پول‌ها را می‌خواهید چکار کنید؟
رضوی اردکانی
رضوی اردکانی
سید ابو فاضل رضوی اردکانی امام جمعه موقت شیراز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به نهم اردیبهشت ماه روز شوراها اظهار داشت: اعضای شورای شهر شیراز باید به مردم بگویند که در این مدت برای مردم چه اقدامی صورت داده‌اند، چراکه بسیاری از کارها در شهر تعطیل و پروژه‌ها متوقف‌شده است.

وی افزود: بودجه چند هزار میلیارد تومانی در اختیار شورا است اما مردم در این مدتی که از شورای پنجم فعالیتی ندیدند، بنابراین انتظار این است که به مردم بگویند که پول‌ها را کجا خرج کرده و چه اقداماتی انجام داده‌اند تا آنان در جریان امور قرار گیرند.

رضوی اردکانی ادامه داد: امروز حاشیه‌نشینی در شهر شیراز بیداد می‌کند و بوی تعفن و فاضلاب جنوب شهر به حدی است که هنگام رد شدن از این مکان‌ها باید دستمال جلوی بینی گرفت! آخر این پول‌ها را می‌خواهید چکار کنید؟ مگر نه این است که باید خرج درست کردن همین مسائل شود؟

امام‌جمعه موقت شیراز همچنین گفت: برای بافت‌های فرسوده نیز بودجه تعیین‌شده اما هیچ اقدامی برای درست کردن آن صورت نمی‌گیرد.
کد مطلب : ۱۹۳۰۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما