۰
plusresetminus
بیش از ۷۰ نفر از نخبگان، دانشجویان و فعالان استان فارس تاکید کردند:

شکست کامل انحصارهای علمی آمریکایی و کسب مرجعیت علمی جهان، انتقام نخبگان بسیجی از آمریکا خواهد بود

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۲
در پی شهادت سردار سپهبد پاسدار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه و همراهان او به دست تروریست‌های آمریکا در بغداد، جمعی از نخبگان، پژوهشگران، مخترعین، مبتکرین و فعالان بسیجی استان فارس با محکومیت این اقدام بزدلانه بیانیه‌ای را صادر کردند.
شکست کامل انحصارهای علمی آمریکایی و کسب مرجعیت علمی جهان، انتقام نخبگان بسیجی از آمریکا خواهد بود
به گزارش حافظ خبر به نقل از خبرگزاری علم و فناوری از فارس؛ در پی شهادت سردار سپهبد پاسدار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه و همراهان او به دست تروریست‌های آمریکا در بغداد، جمعی از نخبگان، پژوهشگران، مخترعین، مبتکرین و فعالان بسیجی استان فارس با محکومیت این اقدام بزدلانه بیانیه‌ای را به شرح زیر صادر کردند:
 
مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا
سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳

شهادت فرمانده خستگی‌ناپذیر جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، سردار سرافراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده دلاور و قهرمان نیروی قدس و همران هان او را به ساحت ولی‌عصر عجله الله تعالی فرجه، فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی و جهان اسلام به‌خصوص ملت شهیدپرور ایران اسلامی و خانواده این شهیدان تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.
بی‌شک این جنایات هولناک که سند محکمی بر رذالت شیطان بزرگ، آمریکای جهان خوار و حمایت بی‌چون‌وچرا او از تروریسم در منطقه و عراق است، به شکلی دندان‌شکن و سخت پاسخ داده خواهد شد و انتقام این خونهای پاک و به‌ناحق ریخته شده از تمامی عاملین آن به ویژه آمریکا و ترامپ گرفته خواهد شد.
پس از چهار دهه عمر پربرکت نظام جمهوری اسلامی ایران، علیرغم تمام تلاش‌های استکبار جهانی باهدف براندازی این نظام مردمی، توطئه‌ها یکی پس از دیگری شکست‌خورده و استکبار جهانی هرروز اعتبارش کمتر از قبل شده است، اما افسوس که نمی‌خواهند از گذشته خود درس بگیرند.
 حاج قاسم فرمانده دلیر، مرد خستگی‌ناپذیر مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار بود که تا پای جان برای آزادی، افتخار و شرافت جنگید و با حماقت آمریکایی‌های جنایت‌کار به سنبل ابدی مقاومت و سیدالشهدا مقاومت تبدیل شد و بیش‌ازپیش خواب را از چشمان آنان خواهد ربود.
انتقام خون حاج قاسم سلیمانی و همراهانشان نه‌تنها وظیفه تمامی محور مقاومت بلکه آزادی خواهان جهان است این انتقام محدود به زمان و مکان خاصی یا سبک خاصی نخواهد بود. تنها انتقام متناسب با این اقدام رذیلانه آمریکایی‌ها نابودی و شکست کامل آنها در منطقه است. امروز ما پژوهشگران، نخبگان، مخترعین و مبتکرین بسیجی امضاکننده این بیانیه با خون پاک و به‌ناحق ریخته حاج قاسم سلیمانی و همراهانشان هم‌قسم می‌شویم با افزایش جهاد مستمر و همه جانبه در کشور و شکست سلطه و انحصارهای علمی و تحقیقاتی آمریکایی در حوزه‌های مختلف علمی و کسب مرجعیت علمی جهانی به‌نوبه خود انتقام خون به‌ناحق ریخته شهیدان راه مقاومت را از آمریکا باریشه کن کردن ابزارهای قدرت او و نابودی تمدن غرب بگیریم.
جوانان انقلابی ایران اسلامی، در این برهه حساس، با بصیرت و همت والای خود نشان دادند که پادررکاب پرچم‌دار اسلام مهدوی حضرت امام خامنه‌ای (دامت برکاته) در راه بسط و توسعه انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و هرگونه تهدید و تطمیعی در این راه خللی ایجاد نمی‌کند.
 دشمنان این آب‌وخاک مقدس، بدانند که ملت شریف ایران اسلامی، هیچ‌گاه میدان را برای دشمنان خالی نخواهد گذاشت و نه‌تنها در منطقه بلکه برای برچیده شدن دست‌های کثیف و غده‌های سرطانی پراکنده‌شده توسط آن‌ها در جهان باید آماده شوند.
به گزارش خبرگزاری علم و فناوری؛ بیانیه مذکور با امضای بیش از ۲۷۰۰ نفر از نخبگان، پژوهشگران، اساتید و فعالان مجازی در سطح کشور منتشر شده است. (اينجا جهت مشاهده كليك كنيد)
انتهای پیام/
کد مطلب : ۲۲۴۶۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما