۰
plusresetminus
استاندار فارس:

مدیران دستگاه‌های استان رسیدگی به مشکلات سرمایه گذاران را در اولویت قرار دهند

از سرمایه گذاران واقعی حمایت می شود
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۴
استاندار فارس در سفر یک روزه به تهران علاوه بر دیدار با جمعی از سرمایه‌گذاران و تولید‌کنندگان و صنعتگران فارسی مقیم مرکز، در جلساتی جداگانه با تعدادی از مدیران ارشد کشور به پیگیری مسائل و مشکلات استان پرداخت.
مدیران دستگاه‌های استان رسیدگی به مشکلات سرمایه گذاران را در اولویت قرار دهند
به گزارش حافظ خبر، محمدهادی ایمانیه در دیدار با تعدادی از سرمایه‌گذاران و تولید‌کنندگان و صنعتگران فارسی مقیم مرکز با تأکید بر این موضوع که مدیریت ارشد استان حمایت از سرمایه‌گذاران واقعی در فارس را با جدیت دنبال می‌کند، اظهار داشت: خود را مکلف به پیگیری مشکلات سرمایه‌گذاران واقعی در بخش‌های مختلف می‌دانم و از هیچ تلاشی برای حمایت از سرمایه‌گذاران در مسیر تولید و رونق اشتغال در فارس کوتاهی نخواهیم داشت.
وی همچنین تصریح کرد: از مجموعه مدیریتی استان در تمام بخش‌ها و حوزه‌های مرتبط انتظار دارم رسیدگی به مشکلات سرمایه گذاران و صاحبان صنایع و تولید کنندگان را در اولویت فعالیت‌های کاری خود قرار دهند.
نماینده عالی دولت در استان فارس با تأکید بر لزوم همراهی و همکاری تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در جذب و حمایت همه‌جانبه از سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی و تولیدی، یادآور شد: به هیچ عنوان کارشکنی، کم‌کاری و روند کند انجام امور را در مسیر سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف در سطح استان را برنمی‌تابم و از مدیران استان انتظار دارم راه ورود سرمایه به فارس را هموارتر کنند؛ چرا که ظرفیت‌های بسیاری در این استان وجود دارد که مغفول مانده است.
 ایمانیه افزود: بروز خشکسالی گسترده و طولانی‌مدت در سال‌های اخیر خسارت‌های زیادی به بخش کشاورزی فارس وارد کرده و بر همین اساس تغییر الگوی کشت از سمت زراعت و باغداری با مصرف آب زیاد به سمت کشت گیاهان و داروهای گلخانه‌ای که به‌نسبت زودبازده و در مصرف آب نیز کم مصرف هستند، در دستور کار مدیریتی استان قرار دارد.
وی همچنین یادآور شد: تغییرات اقلیمی و جوی در دهه‌های اخیر، باعث بروز پدیده خشکسالی طولانی‌مدت در اغلب شهرستان‌های استان فارس شده و معضلاتی را در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی به وجود آورده است که این مسئله لزوم استفاده بهینه از منابع آب را برای مدیران، کشاورزان و باغداران و مردم ضروری می‌کند.
برگزاری جلسه با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، ملاقات با وزرای نفت و صنعت و معدن و تجارت، نشست با سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور و همچنین دیدار و گفت‌وگو با چند تن از مدیران فارسی در پایتخت و دیگر استان‌های کشور از جمله برنامه‌های سفر یک‌روزه نماینده عالی دولت در فارس به مرکز کشور بود.
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۴۳۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما