۰
plusresetminus
شهردار منطقه دو شیراز:

اجرایی شدن پروژه های محدوده شهرداری منطقه دو بر اساس نیازسنجی محلات

تاریخ انتشارشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۶
رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز ضمن بررسی  پروژه های در حال اجرای شهرداری منطقه دو اظهار کرد: با اجرای پروژه های ارزشمندی که در سطح شهرداری منطقه دو در حال اجراست ، میزان رضایتمندی قابل توجه ساکنین منطقه را در بر داشته است.
اجرایی شدن پروژه های محدوده شهرداری منطقه دو بر اساس نیازسنجی محلات
به گزارش حافظ خبر،  مسعود زارعی ضمن تقدیر از زحمات شهردار و پرسنل شهرداری منطقه دو گفت: موضوع درآمد در شهرداری های مناطق  متفاوت است به گونه ای که در برخی از مناطق برخوردار قیمت زمین گران تر است و عوارض بیشتری دریافت می گردد و در برخی مناطق کم برخوردار و محروم عوارض کمتری دریافت می گردد و منابع مالی کمتری برای شهرداری به شمار می روند اما شهرداری شهر را به صورت یکپارچه مدیریت می کند و بر اساس حوزه درآمدی کلان برنامه ریزی کلانی برای همه شهر با توزیع مناسب پروژه ها انجام می دهد.

زارعی با بیان اینکه با تلاش و مدیریت شهردار منطقه دو از نظر درآمدی در وضعیت تعادلی قرار دارد گفت: با تلاش مجموعه شهرداری منطقه دو، شاهد اجرای پروژه های فاخر و ارزشمندی در سطح منطقه هستیم که نوید آینده درخشانی را برای منطقه می دهد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه وظایف کمیسیون بسیار گسترده و متنوع است، گفت: موارد اجرایی در مناطق در حوزه جمع آوری پسماند، تعمیرات و حفظ و نگهداری تاسیسات، فضای سبز ، تخلفات شهری و موارد مختلف امور شهر همراه با ارتباط سیستمی به شکل تخصصی در سطح مناطق انجام می شود.

زارعی گفت: این نشست هاو بازدیدها به منظور رفع ایرادات و مشکلات است و خود را ملزم می دانیم تا در مناطق مختلف شهرداری حضور پیدا کنیم و مطمئن هستیم که این جلسات می‌تواند نقش مهمی در ارتباط بهتر بین شورا، مردم و مسئولین ایجاد نماید تا نتایج آن را در سطح جامعه مشاهده کنیم. 

وی با اشاره به حضور یاوران شورا به عنوان نمایندگان مردم در این جلسات وبازدیدها افزود: شنیدن نقطه نظرات نمایندگان مردم در تصمیم گیری ها بسیار موثر است و حتما نقش تعیین کننده ای در اداره امور شهر دارد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۷۶۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما