۰
plusresetminus
شورای شهر شیراز:

محلات محروم وضعیتشان نسبت به گذشته قابل قیاس نیست

شهردار منطقه دو
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۳
محمد تقی تذروی در جلسه محرومیت‌زدایی منطقه ۲ شهرداری شیراز با بیان اینکه محلات این منطقه وضعیتشان نسبت به گذشته قابل قیاس نیست، گفت: اقداماتی انجام شده اما باز هم نیاز است که کارهای بیشتری صورت گیرد. 
محلات محروم وضعیتشان نسبت به گذشته قابل قیاس نیست
به گزارش حافظ خبر، وی با ابراز تشکر از شهردار منطقه افزود:  از همه کسانی که در این منطقه اقداماتی انجام دادند و رضایت‌مندی خوبی در میان مردم ایجاد کردند، تشکر می‌کنم. 

تذروی با بیان اینکه حوزه بسیج و پایگاه‌های مقاومت در حد توان کار می‌کنند افزود: اگر شهرداری هم همکاری نکند این افراد کار می‌کنند ولی سخت‌تر اما
تعامل باعث سرعت کار می‌شود انتظار از شهرداری منطقه این است که برخی دستگاه‌های اجرایی را دعوت کند تا یک کار به سرانجام برسد و این یک گام به جلو است. 

نائب رئیس شورای شهر شیراز با بیان اینکه ما می‌توانیم لبخند رضایت را در مناطق محروم روی چهره مردم بنشانیم، گفت: مردم خوبی داریم، مردم در مقابل کارهای انجام شده تشکر می‌کنند و روحیه قدردانی دارند. 

وی با بیان اینکه در منطقه ۲ شهرداری محور شود تا مشکلات حل شود، افزود: 
در هر محله‌ای نمی‌توان یک فرهنگسرا ایجاد کرد اما می‌توان از ظرفیت‌های موجود محلات مانند حسینیه‌ها استفاده کرد. 

تذروی عنوان کرد: زمین‌های شهرداری که تملک شده ولی رها گردیده از این ظرفیت‌ها برای بازی و ورزش نوجوانان و جوانان استفاده شود و یاوران شورا خودشان نگهداری و برنامه‌ریزی می‌کنند.  

وی با بیان اینکه این منطقه کتابخانه ندارند ولی نیاز به قرائت‌خانه دارند تا دانش‌آموزان با سکوت و آرامش کتاب بخوانند، از معاونت فرهنگی شهرداری درخواست کرد در این زمینه ورود کنند. 

نائب رئیس شوراب شهر شیراز در پایان از یاوران شورا و بسیج که بدون چشمداشت از وقت خود برای رفع مشکلات مردم قدردانی کرد.

ابراز گلایه از دستگاه‌های اجرایی

شهریاری شهردار منطقه ۲ نیز در جلسه محرومیت‌زدایی منطقه ۲ شهرداری شیراز با ابراز گلایه از دستگاه‌های اجرایی که گاه کار را طولانی می‌کنند، گفت: شورا هم توان و هم اختیار دارد و می‌تواند تمام دستگاه‌ها را به پاسخگویی وادار کند. 

وی با بیان اینکه برخی از محلات اصیل شهر هنوز فاضلاب ندارد اما برای فاضلاب محلات حاشیه‌ای شهر که اغلب غیرمجاز هستند، اقدام شده است؛ افزود: خواهشم این است که از دستگاه‌های دیگر غیر از شهرداری بپرسید که چه کاری انجام دادند چراکه بسیاری از اقدامات شهرداری در گرو انجام خدمات دیگر دستگاه‌ها است.  

وی با اشاره به کمبود بودجه‌در این منطقه عنوان کرد: برای حقوق افراد نیز بودجه نداریم. 

شهردار منطقه ۲ تصریح کرد: شهردار شیراز نیز توجه ویژه به این منطقه دارد و تاکید داشته که از نظر فرهنگی و ورزشی به این منطقه توجه شود.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۲۲۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما