۰
plusresetminus
شورای شهر شیراز:

ناگفته‌های مهم برای یک بانو

برگزاری  وبینارهای تخصصی آموزشی خانواده محوری
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۴
افسانه خواست خدایی رییس کمیته خانواده و بانوان شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در راستای تحقق اهداف کمیته خانواده و بانوان شورای اسلامی شهر شیراز، وبینارهای تخصصی آموزشی خانواده محوری با عنوان ناگفته هایی مهم برای یک بانو برگزار می شود. 
ناگفته‌های مهم برای یک بانو
یه گزارش حافظ خبر، عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر شیراز  با بیان اینکه اعتلای خانواده می تواند به پیشرفت جامعه ای سالم منجر می شود افزود: باتوجه به ضرورت آگاهی درمورد مسایل خانواده، اصلاح سبک زندگی ایرانی اسلامی یکی از عناوین این دوره های آموزشی است و ایجاد خانواده ای پایدار، تربیت ایرانی اسلامی کودکان و نوجوانان از اهداف اصلی این دوره آموزشی است.

 خواست خدایی بحث جمعیت و حمایت از مادران در راستای فرزندآوری را از دغدغه های امروز جامعه برشمرد و افزود: تلاش است با برگزاری دوره های تخصصی پزشکی، چالشهای موجود بررسی و با ارائه راهکار، اندکی از مسایل در این حوزه رفع شود.

رییس کمیته خانواده و بانوان شورای اسلامی شهر شیراز، از آموزش حقوق خانواده به عنوان یکی دیگر از موضوعات این دوره های تخصصی یاد کرد و بیان کرد: اطلاع افراد از حقوق  شهروندی، می تواند از به وجود آمدن مشکلاتی که بنیان خانواده را متزلزل می کند جلوگیری و افراد را به سمت بهبود تعاملات و روابط سوق دهد.
خواست خدایی ادامه داد: با توجه به وضعیت شیوع بیماری امیکرون در شهر شیراز، دوره های رایگان آموزشی متفاوت در موضوعات مختلف به صورت مجازی برای بانوان شهر شیراز ارائه می شود.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۸۳۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما