۰
plusresetminus
معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس :

شهادت یکی دیگر از مدافعان امنیت نورآباد

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۱
معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس از شهادت یکی دیگر از مدافعان امنیت نورآباد ممسنی خبر داد .
شهادت یکی دیگر از مدافعان امنیت نورآباد
به گزارش حافظ خبر، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در حاشیه برنامه سرکشی از مجروحین حادثه تیراندازی کور به نیروهای بسیجی تامین امنیت در شهرستان نورآباد ممسنی از شهادت یک نفر دیگر از مدافعان بسیجی امنیت شهرستان نورآباد ممسنی خبر داد و به خبرنگاران گفت: دشمن در جنگ ترکیبی تمام ظرفیت ها را به ویژه در حوزه رسانه و فضای مجازی به کار گرفته و از حدود سه ماه قبل تمام این ظرفیت ها را وارد عرصه کرد و به عناصر بی مایه و خود فروخته داخلی نیز دل بسته است.
وی ادامه داد: به رغم همه فراخوان ها و تبلیغات دشمنان، در استان مشکل ناامنی خاصی را شاهد نبودیم و هوشیاری مردم و عدم همراهی آنها با دشمن منجر شد که تمام نقشه ها و برنامه های آنها نقش بر آب شود.
او اظهار کرد: تنها در یک مورد و آنهم در شهر نورآباد، عناصر زبون و پلید برای خودنمایی اقدام به یک ترور و تیراندازی کور کردند که قطعا این بار نیز از مردم سیلی محکم تری خواهند خورد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: در این حادثه تیراندازی چهار نفر از بسیجیان ما که به شکل داوطلبانه مشغول تامین امنیت مردم بودند مورد اصابت سلاح ساچمه زنی قرار گرفتند که یک نفر از آنها در همان شب به شهادت رسید و سه نفر نیز به بیمارستانی در شیراز منتقل شدند که متأسفانه یکی دیگر از این عزیزان بنام پوریا خوشنام، به دلیل شدت جراحات وارده، نیز به شهادت رسید.
قزل سفلی افزود: بدون شک هم مدافعان امنیت و هم دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی و مردم پاسخ محکمی به آنها خواهند داد و ضاربان را به سزای اعمالشان خواهند رساند.
شایان ذکر است حدود ساعت ۱۹:۵۰ شنبه ۲۵ شهریور ۲ نفر راکب موتور سیکلت اقدام به تیراندازی کور با سلاح شکاری ساچمه زن به سمت نیروهای بسیجی که در ضلع جنوبی میدان معلم شهرستان نورآباد ممسنی مستقر بودند، می کنند‌. ضاربین پس از این حمله کور که موجب آسیب رسیدن به ۴ نفر از عزیزان بسیجی از ناحیه سینه به بالا گردید، بلافاصله از محل متواری می شوند که دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و انتظامی در پی دستگیری آنان می باشند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۹۵۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما