۰
plusresetminus
مسئول بسیج دانشجویی فارس :

اجرای ۶۰۰ برنامه دانشجویی با محوریت استکبارستیزی در دانشگاه های فارس

تاریخ انتشاريکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۸
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس از برگزاری بیش از ۶۰۰ برنامه دانشجویی با محوریت استکبارستیزی در دانشگاه های این استان خبر داد.
اجرای ۶۰۰ برنامه دانشجویی با محوریت استکبارستیزی در دانشگاه های فارس
به گزارش حافظ خبر، سعید یوسفی امروز در جمع مسئولان دفاتر بسیج دانشجویی استان فارس اظهار داشت: از ۶ آبان ماه جاری تا ۱۶ آذر سال جاری، بیش از ۶۰۰ برنامه دانشجویی با محوریت استکبار ستیزی در دانشگاه های فارس برگزار می شود.

وی با بیان اینکه دانشجویان بسیجی دانشگاه های فارس، 40 روز آتی از 6 آبان تا 16 آذر ماه سال جاری برنامه های میدانی و کنشگری  خود را با عنوان چله استکبار ستیزی و با شعار" استکبار، قدرت پوشالی رو به ویرانی" اجرا می کنند، افزود: بیش از ۶۰۰ عنوان برنامه در قالب های تریبون آزاد دانشجویی، مناظره، کرسی آزاد اندیشی، اکران فیلم و مستند، یادداشت و مصاحبه، نمایشگاه های عکس و غرفه های تبیینی، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه، نشست بصیرتی، انتشار نشریات و ویژه نامه ها، تجمعات دانشجویی و ...  در دانشگاه های فارس برگزار می شود.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: برنامه های چله استکبارستیزی، نقش بسزایی در تبیین هویت و اقدامات وحشیانه و ظالمانه استکبار علیه ملت های مظلوم عالم، در فضای دانشگاهی دارد.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۱۶۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما