۰
plusresetminus
استانداری فارس:

باید توان خود را در حوزه خود مراقبتی افزایش دهیم

تاریخ انتشاردوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۳
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: در شرایط امروز برخی شاید تصور کنند که پدافند غیر عامل فقط در حوزه زیرساختی و بحران های طبیعی مانند سیل و زلزله است اما آنچه امروز بیش از گذشته به آن نیاز داریم بالا بردن توان در حوزه خود مراقبتی به ویژه در حوزه سایبری است.
باید توان خود را در حوزه خود مراقبتی افزایش دهیم
به گزارش حافظ خبر، اسماعیل قزل سفلی در دیدار با معاون فنی و امور زیربنایی سازمان پدافند غیر عامل کشور افزود: بحث مهم و راهبری پدافند غیر عامل مرز بین داشته ها و توانمندی هایی است که در زمان بحران ها و خطرات خود را نشان می دهد.

قزل سفلی در ادامه گفت : در شرایط امروز برخی شاید تصور کنند که پدافند غیر عامل فقط در حوزه زیرساختی و بحران های طبیعی مانند سیل و زلزله است اما آنچه امروز بیش از گذشته به آن نیاز داریم بالا بردن توان در حوزه خود حفاظتی است بگونه ای که سازمان و دستگاههای می بایست برای حفظ خود از تمامی خطرات و بحران های احتمالی از توانمندی لازم برخوردار باشند.

وی ادامه داد: اگر خوب بتوانیم حوزه‌های مختلف از جمله سایبری به خوبی راهبری کنیم، مطمئنا میتوانیم در حوزه پیشگیری از حملات دشمن در این زمینه موفق عمل کنیم.
او اظهار کرد: کار پدافند زمانی دیده می شود که خطری و بحرانی پیش بیاد و مردم از آن در امان بمانند، کار در حوزه پدافند مانند عملکرد سربازان گمنام امام زمان (عج) در گمنامی اما بسیار موثر و راهبردی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: امسال یکی از دغدغه هایی که تا پایان سال داریم برگزاری انتخابات است و اینکه از اختلال در امر برگزاری انتخابات جلوگیری کنیم.

قزل سفلی افزود: یکی از مباحثی که از سوی دشمن دنبال می‌شود ایجاد اخلال در روند برگزاری انتخابات است.
او اظهار کرد: در مقابل به منظور برگزاری هرچه بهتر انتخابات تاکنون اقدامات و تلاش هایی شده و برای هرچه بهتر و مطلوب تر برگزار شدن این انتخابات از همه امکانات و ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۱۶۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما