۰
plusresetminus
سیاسی :

امداد گر؛ همیشه امدادگر است؛ دیروز در میدان جنگ و امروز در میدان حماسه آفرینی سیاسی

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۷
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: هر کجا و در هر حوزه و عرصه‌ای که در کشور شاهد پیشرفت بوده‌ایم علت آن حضور مردم ، گروه‌های مردمی و گروه‌های جهادی در میدان بوده است.
امداد گر؛ همیشه امدادگر است؛ دیروز در میدان جنگ و امروز در میدان حماسه آفرینی سیاسی
به گزارش حافظ خبر،  اسماعیل قزل سفلی در جمع امدادگران هلال احمر استان در شیراز افزود: امروز ایران اسلامی در عرصه های علمی، فناوری، پزشکی، نظامی و... پیشرفت کرده است و البته مسائل، مشکلات و نارسایی‌هایی هم وجود دارد که باید در جهت حل آنها تلاش مضاعف داشته باشیم.
 
وی ادامه داد: امروز جایگاه ایران اسلامی در دنیا و در نظم نوین جدید جهانی یک جایگاه راهبردی است و انقلاب اسلامی به برکت رزمندگان جبهه مقاومت دارای عمق راهبردی در منطقه و جهان شده است.
 
وی اظهار کرد: دشمن امروز به رغم اعمال سه هزار و 60 نوع تحریم به این نتیجه رسیده که فشار حداکثری تحریم ها شکست مفتضحانه خورده و مردم ما هوشیارنه در کنار هم و در کنار انقلاب قرار گرفتند و ما در همین شرایط تحریم به این پیشرفت ها رسیدیم.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس گفت: وقتی به رفتار غربی ها نگاه می کنیم می بینم که هرجا که عقب نشستیم آن ها جلوتر آمدند.
 
قزل سفلی افزود: اینکه ترس آنها از ایران اسلامی نسبت به سایر جوامع بیشتر است علتش این است که کشورمان دارای جوانانی است که قدرت علم و ایمان آنها باعث پیشرفت کشور شده است.
وی ادامه داد: در همین جریان شیوع ویروس کرونا، اوضاع و احوال کشورهای به ظاهر متمدن را دیدیم که فروشگاه ها را غارت می کردند، اما در ایران اسلامی همه نیروهای امدادی و خدمات رسان از جمله هلال احمر، بسیج و گروه های جهادی در کنار یکدیگر و در کنار مردم قرار گرفتند و کشور از آن مسیر سخت و روزهای تلخ عبور کرد.
 
او اظهار کرد: امروز هم در این شرایط پیچیده دشمن در کمین نشسته تا اگر مشارکت و حضور ما در انتخابات آتی ضعیف باشد فشار خود را بیشتر کند.
 
رییس ستاد انتخابات فارس گفت: هرجا که انسجام، وحدت و حضور مردم در صحنه ایجاد شد دشمنان عقب نشستند و مدام پیام دادند و همین اواخر هم پیام دادند که نمی شود نقش ایران را در تحولات منطقه ای و جهانی نادیده گرفت.
 
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، ویژگی برجسته و بارز امدادگران را در کنار مردم و با مردم بودن دانست و گفت : انقلاب اسلامی با مردم شکل گرفت، با مردم پیروز و تثبیت شد و استمرار پیدا کرد و امروز در مسیر رسیدن به تمدن اسلامی در حال تجهیز و آماده شدن است.
 
قزل سفلی افزود: در دفاع مقدس آنچه که موجب پیروزی رزمندگان و کشور شد مردم بودند که از هر قشری خود را برای دفاع از خاکشان به جبهه می رساندند.
 
وی، خطاب به امدادگران هلال احمر گفت: شما نقش بسیار مهم و برجسته ای دارید و مردم شما را به عنوان سفیران مهربانی، صمیمیت، صفا، یاری رسانی و مردم یاری پذیرفته اند و اینکه خیل عظیمی از جوانان ما که وارد مجموعه هلال احمر می شوند حاکی از آن است که شما با آگاهی و شناخت نسبت به مخاطرات پیش رو، این مسیر را انتخاب کرده اید.
 
رئیس ستاد انتخابات استان با تاکید بر اینکه ۳۲ روز مانده به مهم ترین و بزرگترین رویداد سیاسی کشور در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲؛ یعنی انتخابات؛ افزود: امدادگران همواره  ثابت کردند که امدادگر در هر شرایطی امدادگرست، یک روز در زلزله، یک روز در سیل و یک روز در جبهه جنگ، و امروز در میدان حماسه آفرینی سیاسی؛ آنهایی که با امدادگری در جبهه مصداق «صدقوا ما عاهدوالله» بودند و در نجات جان مجاهدان فی سبیل الله در خون خود غلطیدند و در زمره «من ینتظر» در آمدند و مطمئنا امروز همان مجاهدت ها را در تبیین و دعوت مردم برای حضور گسترده در تعیین سرنوشت خود در انتخابات پیش رو استمرار خواهند بخشید.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۴۴۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما