۰
plusresetminus

خبر خوشحال‌کننده درخشان برای پرسپولیسی‌ها

تاریخ انتشاردوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۷
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشبختانه نوری به تمرین گروهی بازگشته و می تواند فردا بازی کند و خانزاده تنها مصدوم تیم به حساب می آید.
حمید درخشان در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیمش راجع به دیدار حساس پرسپولیس و لخویا اظهار داشت: این مسابقه با بازی های دیگر برای ما متفاوت است و با تیمی بازی داریم که از بازیکنان خارجی زیادی بهره می برد.

وی افزود: حریف قطری خود را به خوبی آنالیز کرد ه ایم و این تیم فقط از سه، چهار بازیکن بومی بهره می برد و بقیه نفراتش از کشورهای دیگر هستند. به نوعی لخویا یک تیم آسیایی - اروپایی به حساب می آید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس راجع به آخرین وضعیت مصدومیت بازیکنان تیمش گفت: خوشبختانه نوری به تمرین گروهی بازگشته و می تواند فردا بازی کند و خانزاده تنها مصدوم تیم به حساب می آید.

درخشان با تأکید براینکه هواداران در سالهای گذشته همیشه پرسپولیس را در آسیا سرافراز کرده اند افزود: همیشه بهترین آمار کنفدراسیون آسیا برای تماشاگران پرسپولیس بوده و ما بسیار امیدواریم که در بازی فردا با حمایت هواداران خود بتوانیم لخویا را شکست دهیم. نقطه قوت ما تماشاگرانمان هستند که انشاءالله ما را در ورزشگاه آزادی تنها نخواهند گذاشت.
منبع: تسنیم
کد مطلب : ۵۱۳۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما