۰
plusresetminus

2 شرور سابقه‌دار در جهرم دستگیر شدند

تاریخ انتشاردوشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۸
فرمانده انتظامی جهرم استان فارس از دستگیری دو شرور سابقه‌دار و تحت تعقیب که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت داشتند، خبر داد.
به گزارش حافظ به نقل از فارس از شیراز به نقل از حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، یوسف ملک‌زاده گفت: در پی اطلاع مأموران مبنی بر اینکه یک زندانی فراری و شرور شهر جهرم در امر توزیع مواد مخدر فعالیت دارد، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.
وی با بیان اینکه این متهم سابقه حمل مواد مخدر، سرقت، ضرب‌وجرح، شرب خمر و اخلال در نظم عمومی داشته است، گفت: این شرور پس از فرار از زندان اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر و شرارت می‌کرد.
این مقام ارشد انتظامی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه وی در یکی از محله‌های جهرم شناسایی شد.
ملک‌زاده ادامه داد: هنگامی‌که مأموران قصد دستگیری وی را داشتند، این شرور با سلاح سرد به مأموران حمله‌ور و با اقدام به‌موقع، دستگیر شد.
وی تصریح کرد: از مخفیگاه متهم هشت گرم شیشه به همراه دو پایپ شیشه‌ای و دو ترازوی توزین کشف شد. این مقام مسئول در ادامه از دستگیری شرور دیگری که از چهار سال پیش به جرم سرقت مسلحانه و حمل 81 کیلوگرم مواد مخدر تحت تعقیب مقامات قضائی بود، خبر داد.
ملک‌زاده اظهار کرد‌: با تلاش مأموران، مخفیگاه این شرور نیز شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه، متهم دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی برخورد با مخلان نظم و امنیت اجتماعی را با جدیت در دستور کار خود دارد و همکاری مردم با پلیس نقش مهمی در کاهش فرصت‌های ارتکاب جرم از سوی هنجارشکنان خواهد داشت.
کد مطلب : ۶۴۲۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما