۰
plusresetminus

برگزاری نخستین نشست شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی قیروکارزین

تاریخ انتشارسه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۷
نخستین نشست شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی قیروکارزین با حضور مسئولان محلی برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری حافظ از قیروکارزین، نخستین نشست شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی این شهرستان پیش‌ازظهر امروز با حضور بخشدار مرکزی، روسای ادارات بهزیستی، تعاون کار و رفاه اجتماعی، نماینده شهردار و تعدادی از خیران و معتمدان این شهرستان با هدف هم‌اندیشی در مورد اتخاذ راهکارهای نوین در راستای ارتقای سطح مشارکت و نقش اعضا و همچنین ارائه نظرات و پیشنهاد‌ها به‌منظور اجرای بهینه برنامه‌ها برگزار شد.
سرپرست اداره بهزیستی قیروکارزین در این جلسه اظهار داشت: راه رسیدن به خدا و تقرب به درگاه الهی از میان مردم و خدمت به جامعه عبور می‌کند.
بهمن طالبی افزود: باید افرادی که توان و انگیزه کار خیر دارند، راهنمایی و سازمان‌دهی شوند و این امر می‌تواند با همکاری سازمان بهزیستی با سایر دستگاه‌های متولی انجام شود.
وی با اشاره به نقش بهزیستی در راستای فقرزدایی گفت: اداره بهزیستی می‌تواند با حمایت‌های مردمی فعالیت خود در رسیدگی به محرومان را گسترش داده و با شناسایی و ساماندهی خیران در راستای فقرزدایی مثمرثمر باشد.
این مقام مسئول بابیان این‌که می‌توان چنین اهدافی را با برگزاری همایش‌های سالانه، دعوت از افراد خیر و همچنین با کمک رسانه‌ها پیش برد ادامه داد: مسئولیت بسیاری از معضلات و مشکلات اجتماعی با اداره بهزیستی است به همین دلیل باید سعی شود سهم بیشتری از مشارکت‌های مردمی را به این سمت هدایت کنیم.
سرپرست اداره بهزیستی قیروکارزین بر شناسایی و اولویت‌بندی نیازهای اساسی این شهرستان دراین‌باره تأکید و خاطرنشان کرد: خیران و معتمدان باید برای برطرف کردن و رفع این نیازها همت کنند چراکه برخی از این نیازها به‌تنهائی و با اعتبارات دولتی به سرانجام نمی‌رسند.
به گزارش فارس، در این جلسه حاضران ضمن بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در مورد ساماندهی و جذب مشارکت‌های مردمی راه‌کارهایی مانند نحوه پاسخگویی، چگونگی ایجاد ارتباط با مردم و هدایت نیکوکاران برای رسیدن به اهداف خیرشان و همچنین ایجاد آسایش، رفاه و تسهیلات بیشتر برای مددجویان زیرپوشش اداره بهزیستی را ارائه دادند.

منبع:فارس
کد مطلب : ۷۱۹۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما