۰
plusresetminus

فارس میزبان مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی می‌شود

تاریخ انتشارجمعه ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۴
معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس گفت: این استان در سال جاری میزبان مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی می‌شود.
به گزارش حافظ، جوانشیر کدخداپور بعداظهر امروز در آئین معارفه مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان فارس در سخنانی اظهار داشت: با توجه به گسترش فضاهای ورزشی در فارس شاهد برنامه‌های متعدد ورزشی مانند میزبانی کشتی فرنگی که یک رویداد جهانی است در این استان هستیم.
وی خاطرنشان کرد: برای پیشرفت ورزش باید از تمام ظرفیت‌ها و امکانات با تفاهم، همدلی و هم‌زبانی استفاده کرده و زمینه حضور جوانان و نوجوانان را به ورزشگاه‌ها و نیز موفقیت ورزش این استان را در میادین داخلی و جهانی فراهم کنیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس تصریح کرد: مهم‌ترین عامل رکود اقتصادی، ورزشی و زیرساخت‌های اجتماعی، نبود شفافیت در میان مدیران اجرایی است که باید کارهای بزرگ به آدم‌های کوچک و کارهای کوچک به آدم‌های بزرگ سپرده نشود.
کدخداپور بیان داشت: برای احیای ورزش این استان باید اعتبارات اندکی که اختصاص داده می‌شود را نیز جذب کرد تا بتوان به اهداف خود که مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی است دست‌ یابیم.
وی اضافه کرد: هر فردی که به سمت مدیرکل ورزش و جوانان منصوب می‌شود برای پیشرفت ورزش گام برمی‌دارد و باید تمام دستگاه‌ها با وی همکاری و تعامل داشته باشند چراکه یک دست صدا ندارد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس بیان داشت: مدیرکل جدید باید تمام خلأهای موجود در ورزش به‌ویژه پروژه‌های نیمه‌تمام را به پایان برساند تا با فراهم شدن زیرساخت‌ها شاهد حضور گروه‌های ورزشی در لیگ برتر کشوری باشیم.
کدخداپور با اشاره به آئین تشییع شهدای غواص در تهران، افزود: شهدا برای ایران اسلامی عزت و آبرو به ارمغان آورده‌اند بنابراین باید تمام آحاد جامعه قدردان خون شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس باشند.


منبع:فارس
کد مطلب : ۷۷۴۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما