۰
plusresetminus

تجلیل از تلاشگران حوزه تأمین اجتماعی قیروکارزین

تاریخ انتشارجمعه ۲۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۹
به مناسبت هفته تأمین اجتماعی از تلاشگران حوزه تأمین اجتماعی قیروکارزین تجلیل شد.
به گزارش حافظ، ظهر امروز به‌مناسبت هفته تأمین اجتماعی در آیینی از تلاشگران حوزه تأمین اجتماعی قیروکارزین با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.
معاون فرماندار قیروکارزین در این آیین ضمن تبریک هفته تأمین اجتماعی اظهار داشت: هدف سازمان تأمین اجتماعی به‌گونه‌ای است که با قشر زحمت‌کش جامعه در ارتباط بوده و خدمت‌رسانی در این نهاد توفیقی بزرگی محسوب می‌شود.
ایوب ظریفی نهاد تأمین اجتماعی را پشتوانه‌ای قوی برای اقشار مختلف دانست و تصریح کرد: با برنامه‌ریزی و وحدت رویه در کارها به سمتی حرکت کنید که تمام افراد جامعه زیرپوشش تأمین اجتماعی قرار گیرند و از خدمات آن بهره‌مند شوند.
وی در پایان با تشکر از فعالیت‌ها و زحمات کارکنان تأمین اجتماعی افزود: با توجه به حجم گسترده فعالیت‌های این سازمان باید تکریم ارباب‌رجوع را در اولویت کاری خود قرار داده و با سعه‌صدر و روی گشاده به امور مردم رسیدگی شود.
رئیس شعبه تأمین اجتماعی قیروکارزین نیز در این مراسم اظهار داشت: تأمین اجتماعی با توجه به ارتباط تنگاتنگ آن با مخاطبان و تعدد خدمات و حمایت‌های خود در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی پیشگام بوده و هم‌اکنون بسیاری از خدمات این نهاد به‌صورت الکترونیکی ارائه می‌شود.
حسین قائدی با اشاره به چند خدمت جدید تأمین اجتماعی افزود: ابلاغ الکترونیکی، نام‌نویسی متمرکز، پرونده الکترونیکی و لیست الکترونیکی ازجمله مهم‌ترین طرح‌های خدمات نوین الکترونیکی در حال اجرا است که با نهادینه شدن آن بسیاری از معضلات کاهش می‌یابد و ارائه این خدمات نوید روزهای روشنی را در این حوزه می‌دهد.
این مقام مسئول بابیان این‌که باید تبلیغات و اطلاع‌رسانی بیشتر با همکاری ادارات و رسانه‌ها در زمینه استفاده از خدمات تأمین اجتماعی صورت گیرد خاطرنشان کرد: تحقق اهداف تأمین اجتماعی در عرصه عدالت اجتماعی و تأمین آتیه همه‌جانبه بیمه‌شدگان درگرو مشارکت، همکاری و تلاش همگان در این زمینه است.
به گزارش فارس، در این دیدار رئیس و کارکنان تأمین اجتماعی ضمن ارائه گزارش، درخواست‌های خود را بیان و معاون فرماندار قول مساعد برای پیگیری درخواست‌های مطرح‌شده را داد.


منبع:فارس
کد مطلب : ۸۵۸۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما