۰
plusresetminus
نماینده اقلید

گازرسانی به تمام روستاهای سردسیر اقلید تا پایان سال ۹۵

تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۰
نماینده مردم شهرستان اقلید گفت: تا پایان سال ۹۵ تمام روستاهای این شهرستان که در منطقه سردسیر قرار دارند گازرسانی می‌شود.
گازرسانی به تمام روستاهای سردسیر اقلید تا پایان سال ۹۵
به گزارش حافظ نیوز، الیاس طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به دمای منفی 30 درجه زمستان در برخی نقاط شهرستان اقلید اظهار داشت: یکی از برنامه‌های اساسی و بزرگ در این شهرستان اجرای عملیات گازرسانی به روستاهای این شهرستان بوده است.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از 65 روستای این شهرستان از نعمت گاز بی‌نصیب هستند بیان کرد: با توجه به مشکلات موجود تسریع در گازرسانی این روستاها مهم‌ترین موضوعی است که باید بیش از پیش مورد توجه و تاکید مسئولان مربوطه قرار گیرد.

نماینده شهرستان اقلید افزود: در حال حاضر با تلاش‌های صورت گرفته توسط مسئولان شهرستان و شرکت گاز استان فارس اجرای خط اصلی گاز به شهر سده به طول 110 کیلومتر به پایان رسیده و با آن شهر سده نیز از نعمت گاز بهره‌مند می‌شود.

وی  افزود: در ادامه اجرای طرح‌های گازرسانی به‌زودی شهرهای دژکرد و حسن‌آباد نیز از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند تا با آن مسائل و مشکلات موجود مردم این شهرها در تامین گازمصرفی منازل رفع شود.

نماینده مردم شهرستان اقلید با اشاره به افتتاح شبکه گاز رسانی به 9 روستای شهرستان اقلید در سال گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: با افتتاح این شبکه گازرسانی مردم ساکن روستاهای علی‌آباد، حسین آباد، نظام‌آباد، امیر آباد خسرو، کافتر، خنجشت، چشمه رعنا و سه قلات از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

طاهری با بیان اینکه تمام برنامه‌ریزی مسئولان گازرسانی به تمام روستاهای اقلید تا پایان سال آینده است گفت: گازرسانی به روستای آسپاس و جعفرآباد به همراه چند روستای دیگر نیز در در مرحله مناقصه است که عملیات اجرایی آن نیز با انجام مراحل مقدماتی در آینده نزدیک آغاز می‌شود.
کد مطلب : ۸۸۵۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما