۰
plusresetminus

نظارت کامل بر استاندارد بودن لوازم ساختمانی در فارس انجام می‌شود

تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۲
دبیر هیئت‌رئیسه سازمان نظام‌مهندسی فارس گفت: نظارت کامل بر استفاده از لوازم ساختمانی استاندارد در فارس انجام می‌شود.
به گزارش حافظ نیوز، مهرداد خواجه پور در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه افزایش نظارت بر روند ساخت‌وسازها از دو سال پیش در فارس آغازشده است افزود: مهم‌ترین اولویت سازمان نظام‌مهندسی استان فارس نظارت بر روند ساخت‌وساز در استان فارس است زیرا ایمنی مردم باید بر تمامی موارد مقدم باشد.

وی ادامه داد: یکی از موارد نظارتی در ساخت‌وسازها توجه به لوازم ساختمانی استاندارد در منازل است که خوشبختانه طی دو سال گذشته این روند بهبود کامل داشته است.

دبیر هیئت‌رئیسه سازمان نظام‌مهندسی فارس تصریح کرد: متأسفانه تا چند سال پیش برخی از افراد به دنبال دریافت سود زیاد استفاده از مصالح ساختمانی غیراستاندارد را مدنظر قرار داده بودند که طی دو سال گذشته با افزایش نظارت‌ها این اقدام به حدود صفر رسیده است.

خواجه پور ادامه داد: این نظارت‌ها که با همکاری اداره استاندارد فارس انجام می‌شود نه‌تنها در مکان‌ها در حال ساخت بلکه تولیدکنندگان مصالح غیراستاندارد ساختمانی نیز شناسایی از طریق مراجعه قانونی مورد پیگرد قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: داشتن یک‌منزل ایمن برای همگان یک نیاز و اولویت است و نظام‌مهندسی فارس در این راستا هیچ‌گونه کوتاهی نخواهد کرد.

دبیر هیئت‌رئیسه سازمان نظام‌مهندسی فارس با اشاره به افزایش تعداد مهندسین جوان در مجموعه نظام‌مهندسی، گفت: دوره‌های آموزشی مختلفی را برای مهندسین جوان برگزار می‌کنیم که توجه بیشتری به موارد ایمنی ساختمان داشته باشند.

خواجه پور تأکید کرد: نظارت بر روند استفاده از لوازم ساختمانی استاندارد به‌هیچ‌عنوان در استان فارس کاهش نخواهد یافت بلکه با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده این نظارت‌ها افزایش و شدیدتر از گذشته خواهد بود.

 
کد مطلب : ۸۸۵۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما