۰
plusresetminus

عیادت خبرنگاران از خبرنگار صدای مرکز فارس

تاریخ انتشارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۴
خبرنگاران و عکاسان خبری رسانه های استان فارس امروز (۹مرداد) با حضور در بیمارستان نمازی از کمال سلمان پور، خبرنگار صدای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز فارس عیادت کردند، سلمان پور که از بیماری سرطان مغز و استخوان رنج می برد در بیمارستان نمازی شیراز بستری شده است.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، خبرنگاران و عکاسان خبری رسانه های استان فارس امروز (۹مرداد) با حضور در بیمارستان نمازی از کمال سلمان پور، خبرنگار صدای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز فارس عیادت کردند، سلمان پور که از بیماری سرطان مغز و استخوان رنج می برد در بیمارستان نمازی شیراز بستری شده است.

حجت الاسلام غلامحسین نیازی،‌ مسئول نمایندگی خبرگزاری شبستان در فارس در حاشیه این عیادت گفت: عیادت از بیمار توصیه موکد و سفارش پر اهمیت پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) و ائمه طاهرین (علیهم السلام) است.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس افزود: از سویی دیگر استاد سلمان پور از همکاران بسیار بزرگوار و با اخلاق و تلاشگر ما است که سال های سال هم افتخار همکاری با ایشان را داریم و هم اینکه صدای گرم ایشان را از طریق رسانه استماع می کردیم.

حجت الاسلام نیازی ادامه داد: با توجه به ابراز نگرانی های دوستان و همکاران نسبت به وضعیت سلامتی استاد سلمان پور تصمیم بر این شد که همراه با سایر همکاران در کنار ایشان حضور یافته و از احوال همکار عزیزمان با خبر شویم.

وی در پایان از همه مردم و همکاران خود خواست برای سلامتی همه بیماران دعا کنند و سنت حسنه عیادت از مریض را همواره زنده نگه دارند.

گفتنی است در این عیادت جمعی از مدیران رسانه ها و خبرنگاران از نمایندگی خبرگزاری شبستان، خبرگزاری بین المللی قرآنی ایکنا، روزنامه سبحان، خبرگزاری فارس، خبرگزاری مهر، ماهنامه آفتاب شیراز و خبرنگار صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند.
کد مطلب : ۹۳۱۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما