۰
plusresetminus

فرماندار کازرون:برای ایجاد صنایع تولیدی در این شهرستان زمین واگذار می کنیم

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۱
فرماندار شهرستان کازرون گفت:با توجه به این که یکی از نیازهای سرمایه گذاران برای راه اندازی کارخانه و صنایع تولیدی در این شهرستان زمین است ، این فرمانداری آماده است زمین مورد نیاز را در اختیار سرمایه گذاران قرار دهد.
فرماندار کازرون:برای ایجاد صنایع تولیدی در این شهرستان زمین واگذار می کنیم
به گزارش حافظ نیوز، حمید رضا گرامی، یکشنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شهید مصلحیان کازرون و بررسی مسائل و مشکلات صاحبان صنایع و کارگران این شهرک ، در گفت و گو با ایرنا افزود:همچنین بر اساس مساحت زمین واگذار شده به سرمایه گذاران ، آنها از تخفیف و امتیازهایی نیز برخوردار خواهند شد.

فرماندار کازرون گفت:معرفی سرمایه گذاران به بانک های عامل برای برخورداری از تسهیلات یکی از امتیازهایی است که برای آنان در نظر گرفته شده است و این امر منوط به این است که سرمایه گذار 30 درصد آورده داشته باشد.

وی گفت:نخستین اقدام این فرمانداری برای جذب سرمایه گذار در شهرستان کازرون،ایجاد زیر ساخت های لازم در شهرک صنعتی شهید مصلحیان و منطقه ویژه اقتصادی کازرون است.

گرامی ادامه داد:منطقه ویژه اقتصادی کازرون که جزو مصوبه هیات دولت است، عملیات راه اندازی آن از سال 93 آغاز شده و تا کنون اعتباری افزون بر 70 میلیارد ریال برای آماده سازی زیرساخت های آن هزینه شده است.

فرماندار کازرون بیان کرد:در شهرک صنعتی شهید مصلحیان کازرون با توجه به رکودی که هست و عدم نقدینگی موجود، برخی از واحدهای تولیدی این شهرک با یک سوم تولید مشغول کار هستند.

گرامی اظهار داشت:هم اینک در شهرک صنعتی شهید مصلحیان کازورن بیش از 35 واحدتولیدی با ایجاد اشتغال برای
بیش از 350 نفر فعال است.

شهرستان کازرون در فاصله 120 کیلومتری غرب شیراز واقع شده است.
کد مطلب : ۹۹۳۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما