۰
plusresetminus
استاندار فارس:

دانشجویان، امیدهای آینده کشور هستند

تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۰
ایمانیه در جمع دانشجویان نو ورود دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دانشجویان را امیدهای آینده کشور عنوان کرد و گفت: اقدامات انجام شده در دوران جمهوری اسلامی نمایانگر اعتقاد به توان داخلی و انگیزه جوانان و همچنین تلاش ستودنی متخصصان ایرانی است.
دانشجویان، امیدهای آینده کشور هستند
به گزارش حافظ خبر، محمد هادی ایمانیه در آیین رویش، ویژه دانشجویان جدید الورود دانشگاه علوم پزشکی شیراز، که در مرکز مهارت های این دانشگاه در شهرستان کوار برگزار شد، گفت: دانشجویان امیدهای آینده کشور هستند و ان شاءالله ایران اسلامی را بهتر و بیشتر از گذشته خواهند ساخت.
استاندار فارس با اشاره براینکه جمهوری اسلامی ایران از بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، همواره تحت فشارهای ظالمانه برخی کشورها بوده است، اظهار داشت: در حال حاضر ایران اسلامی، برخلاف تلاش های دشمن یکی از تاثیرگذارترین کشورهای منطقه و دنیاست.
وی، وضعیت امروز ایران اسلامی را بسیار متفاوت تر از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: مدیران آینده این مرز و بوم شما جوانان هستید و آینده این کشور و این نظام را شما رقم خواهید زد.
دکتر ایمانیه در بخش دیگر سخنان خود بر تلاش دشمنان برای ناامید کردن جوانان ایرانی اشاره کرد و گفت: اقدامات و فعالیت های انجام شده در طول دوران استقرار  جمهوری اسلامی ایران نمایانگر اعتقاد به توان داخلی و انگیزه جوانان و همچنین پشتکار ستودنی متخصصان ایرانی است؛ بازدید از اقدامات زیرساختی در قالب اردوهای راهیان پیشرفت به افزایش امید و انگیزه جوانان کمک می کند و نقشه های شوم دشمنان را خنثی خواهد کرد.
نماینده عالی دولت در فارس با تاکید براینکه، معتقدیم جذب دانشجویان می بایست بر اساس نیاز کشور و بازار کار انجام شود، اذعان داشت: کشور ما، مملو از جوانان مستعدی است که مادامی که زمینه فعالیت برای آنان فراهم می شود، خوش می درخشند و از هیچ تلاشی برای توسعه و پیشرفت کشور خود دریغ نمی کنند.
وی در ادامه سخنان خود، بر ضرورت توجه به مسائل علمی و اخلاقی توسط دانشجویان تاکید کرد و افزود: می بایست در مسائل علمی و معنوی خود را با افراد بالاتر از خود مقایسه کنید؛ از حسادت ورزیدن بپرهیزید تا بدون دغدغه زندگی کنید و همواره شاد و کوشا در جهت پیشرفت حرکت کنید.
استاندار فارس در انتها تصریح کرد: خودتان را قبول داشته باشید، به ایرانی بودن خود افتخار کنید و برای رسیدن به آنچه شایسته آن هستید، تلاش کنید.

در پایان این آیین استاندار فارس از غرفه های برپا شده توسط تشکل های دانشجویی و نهادهای مذهبی و فرهنگی دانشگاه بازدید کرد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۱۴۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما