۰
plusresetminus
نگاهی به مباحث انتخاباتی پیش‌ رو؛

پیروز نبرد عارف و کارگزاران کیست؟

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۱۸
آرایش سیاسی در اردوگاه اصلاح‌طلبان رنگ و بوی رقابت تمام عیار گرفته است؛ حزب کارگزاران سازندگی حجت‌الاسلام ناطق نوری و سپس محمدعلی نجفی را گزینه‌های سرلیستی و سپس ریاست در مجلس دهم معرفی کردند تا محمدرضا عارف «تنهای پرهیاهوی» در اردوگاه اصلاحات باشد.
روزنامه های زنجیره ای
روزنامه های زنجیره ای
به گزرش "حافظ نیوز"، آرایش سیاسی در اردوگاه اصلاح‌طلبان رنگ و بوی رقابت تمام عیار گرفته است؛ حزب کارگزاران سازندگی حجت‌الاسلام ناطق نوری و سپس محمدعلی نجفی را گزینه‌های سرلیستی و سپس ریاست در مجلس دهم معرفی کردند تا محمدرضا عارف «تنهای پرهیاهوی» در اردوگاه اصلاحات باشد.

عارف ستاره بی فروغ اصلاحات که از تجریه انتخابات 1392 درس‌های فراوانی کسب کرده است، با دیده تردید به شکل‌گیری شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان می‌نگرد و حتی در جلسات اولیه آن حضور پیدا نکرد ولی او را به عنوان ریاست موقت اعلام کردند و با وجود رایزنی‌های فراوان وی بدون رای‌گیری ریاست دائم آن را بنا بر گفته اعضا کسب کرده است. تا نبرد کارگزاران و عارف به اوج خود برسد.

روزنامه شرق پیرامون ریاست بدون رای‌گیری عارف نوشت: «عبدالله ناصری و هم رسول منتجب‌نیا در گفت‌وگو با «شرق» تأکید کردند که ریاست عارف بر شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان بحث تمام‌شده‌ای است و همه قبلا موافقت خود را با ریاست عارف بر شورا مطرح کرده‌اند.

به طور مشخص رسول منتجب‌نیا از اعضای شورای مرکزی اعتماد ملی در این باره به «شرق» می‌گوید شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در جلسه یکشنبه گذشته خود در صورت‌جلسه‌ای موافقت خود را بر ریاست عارف برای شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان اعلام کردند.

او اضافه می‌کند شورای راهبردی هم در نامه‌ای موافقت خود را درباره ریاست عارف اعلام کرده‌اند. به‌این‌ترتیب در جلسه امروز دیگر نیازی به رأی‌گیری ندارد. چه‌بسا موافقت شورای هماهنگی و شورای راهبری به‌لحاظ تعداد آرا از رأی‌گیری جلسه امروز هم گسترده‌تر است.

عبدالله ناصری از فعالان اصلاح‌طلب هم دراین‌باره می‌گوید امروز اولین جلسه با ریاست عارف است. بنابراین رأی‌گیری انجام نمی‌شود و موضوع تمام شده و همه آن را پذیرفته‌اند. »

آرمان
کد مطلب : ۱۱۸۲۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما